اخبار بروجرد

تئاترهای خیابانی در مناطق حاشیه ای بروجرد برگزار می شود

روزهای بروجرد- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد گفت: با شروع ایام فراغت به منظور کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی نمایش های خیابانی در مناطق حاشیه ای شهرستان برگزار می شود.

فرزاد درخشان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه اداره ارشاد عضو کمیته رسیدگی به مناطق آسیب پذیر شهرستان است برنامه هایی از جمله اجرای تئاترهای خیابانی در سه منطقه حاشیه ای مشخص شده را در دستور کار قرار داد.

وی افزود: محله جهان آباد، دشت لاله و ۳۰ متری انقلاب مناطقی هستند که اداره ارشاد به فراخور وظیفه ای که در کمیته رسیدگی به مناطق آسیب پذیر دارد به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در این مناطق می پردازد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد بیان کرد: برنامه های اوقاغ فراغت معمولا از ۱۵ تیرماه آغاز می شود و تا ۱۵ مرداد ماه ادامه دارد که طی این مدت علاوه بر کلاس های مختلف هنری و فرهنگی در سطح شهر و پارک ها نیز برنامه هایی اجرا می شود.

درخشان اضافه کرد: به منظور ارائه برنامه های مرتبط با اوقات فراغت ۷۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن در مجتمع فرهنگی، هنری نیز کلاس های متنوعی در رشته های مختلف هنری برگزار می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close