اخبار بروجرد

کلینیک غربالگری سرطان بروجرد ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد

روزهای بروجرد- رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: کلینیک تخصصی تشخیص و غربالگری سرطان تیپ ۲ این شهرستان تاکنون ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمد کاکاوند در گفت وگو با ایرنا افزود: کمبود اعتبار وعدم تامین نیروی انسانی در بخش های حفاظتی و خدماتی موجب شده تا بهره برداری از کلینیک تخصصی تشخیص و غربالگری سرطان تیپ ۲ و کلینیک طرح تحول سلامت به عنوان ۲ طرح مهم عمرانی و بهداشتی شهرستان با تاخیرهمراه شود.

وی اظهار داشت: درنشست اخیر با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکید شده تا هرچه سریعتر مشکل جذب نیروی خدماتی این ۲ کلینیک که از طرح های مهم و مورد نیاز مردم شهرستان هستند تامین شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان کرد: عملیات گازرسانی و خدمات آب و برق این ۲کلینیک با پیگیری های انجام شده و امیدواریم به زودی مشکلات باقیمانده برطرف شود.

کاکاوند اضافه کرد: عملیات ساخت درمانگاه و خانه بهداشت به عنوان یک ساختمان ستادی در مجاورت کلینیک غربالگری سرطان با پیگیری های انجام شده مجددا آغاز و تلاش خواهد شد هرچه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی یادآورشد: با تامین نیروی انسانی، نصب برخی تجهیزات و اقدامات برای نصب سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزغربالگری تشخیص سرطان و کلینیک طرح تحول سلامت شاهد رفع مشکلات مردم بروجرد در بخش بهداشت و درمان باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: کلینیک طرح تحول سلامت درسه طبقه دارای بخش های سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشکی و داروخانه است.

کاکاوند اظهارداشت: پزشکان در تخصص های داخلی، قلب و عروق، جراحی اعصاب، ارتوپد، چشم، دندانپزشکی، گوش، حلق و بینی و اطفال در این کلینیک حضور دارند. 

وی با بیان اینکه راه اندازی این کلینیک نقش مهمی در بخش بهداشت و درمان بروجرد ایجاد می کند، افزود: این مرکز درمانی به همراه کلینیک تخصصی تحول سلامت در زمینی به مساحت هفت هزار و۲۵۰ مترمربع با زیربنای سه هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close