اخبار ایران

علم‌الهدی: مسئولان آرایش جنگی بگیرند/ مردم ۴۰ سال نشان دادند با آمریکا آشتی نمی‌کنند

روزهای بروجرد- امام‌جمعه مشهد گفت: مسئولان باید محکم ایستاده و غنی‌سازی ۲۰ درصد و آب‌سنگین اراک را مجدداً راه‌اندازی کنند.
به گزارش عصرایران، سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: جامعه ما به مناسبت ماه مبارک رمضان روزه‌دار بوده و کسی که روزه‌خواری می‌کند وحدت اجتماعی مردم و هنجار‌ها را می‌شکند که طبق قانون باید با وی برخورد شود.

وی افزود: در آرایش جنگی باید مدیران و مسئولان جلودار باشند و بدانیم فرهنگ و ادبیات ما در جنگ اقتصادی مقابل دشمن همان ادبیات دوران ۸ سال دفاع مقدس است. در آن دوران جوانان می‌دیدند فرماندهان در صف اول قرار دارند و آنان نیز تبعیت می‌کردند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اگر قرار است جامعه ما مقابل جنگ اقتصادی دشمن بایستد باید مدیران و مسئولان جلوتر حرکت کرده و جنگ را مدیریت کنند نه اینکه از مردم عقب‌تر باشند.

علم الهدی تأکید کرد: اینکه مدام بگوییم انبار‌ها پر از کالای اساسی است، اما مدیریت نشود که کالا با قیمت گران به دست مردم برسد درست نیست. نباید مدیران خود را کنار بکشند و اجازه دهند یک عده زالوصفت در بازار مردم را دچار مشکل کنند.

امام‌جمعه مشهد بیان کرد: اگر شما نمی‌توانید از مسئولیت کنار بروید و اجازه دهید کسانی که می‌تواند وارد عرصه شوند. بر جامی را تصویب کردید که از روز اول رهبری اعلام کردند آن‌ها به عهد خودشان وفا نمی‌کنند، اما عده‌ای قبول نکردند و این همه خسارت به جامعه و فناوری کشور وارد شد و حالا به حرف مقام معظم رهبری رسیدید و لااقل محکم بایستید و غنی‌سازی ۲۰ درصد را باز گردانید و آب‌سنگین اراک را راه بیندازید.

وی خاطرنشان کرد: اگر با قدرت وارد میدان شوید مردم هم از شما حمایت خواهند کرد و پشتیبانتان خواهند بود. مردم ۴۰ سال نشان دادند با آمریکا آشتی نمی‌کنند و به همه فهماندند از استکبارستیزی دست بر نخواهند داشت. مردم در نداشتن‌ها مقاومت می‌کنند و این مسئولان هستند که باید نقش خود را ایفا کنند.

علم الهدی تأکید کرد: آرایش جنگی مشخصه‌هایی دارد که یکی از آن‌ها رونق تولید است و در این شرایط که نزولات جوی خوب بوده باید کشاورزی و دامداری مدیریت‌شده و در این حوزه‌ها به خارج وابسته نباشیم.

امام‌جمعه مشهد تأکید کرد: باید دشمن بفهمد کشور ما آماده جنگ اقتصادی است و مانند دیگر عرصه‌ها در این حوزه نیز شکست خواهد خورد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close