اخبار بروجرد

رئیس شورای شهر بروجرد: توسعه و عمران شهری در اولویت کاری شهرداری قرار دارد

روزهای بروجرد- رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: توسعه وعمران شهری مهمترین هدف اعضای شورای شهر و شهرداری است و این مهم در اولویت کاری قرار گرفته است.

موسی نیکوکار در گفت و گو با ایرنا با اشاره به همدلی بین اعضای شورای شهر افزود: با افزایش روحیه تعاون و همکاری بین دستگاه های اجرایی، طرح هایی برای توسعه و عمران این شهر در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: بیشترین دغدغه اعضای شورای شهر گذر از شرایط موجود و رسیدن به شرایط تعادل، رشد و پیشرفت مبلمان شهری است.

رئیس شورای شهر بروجرد بیان کرد: تلاش برای پرداخت بدهی های شهرداری و ایجاد درآمد پایدار با اجرای طرح های عمرانی و درآمد زا از جمله برنامه های شورای شهراست.

نیکوکار اضافه کرد: با توجه به فرهنگ و تاریخ کهن شهربروجرد وتفاوت هایی که با شهرهای دیگر دارد، باید از تخصص و توان نخبگان و متخصصان امور شهری برای پیشرفت و توسعه شهر، و احیا بافت تاریخی استفاده شود.

وی با اشاره به اجرای برخی طرح های عمرانی پرهزینه درگذشته ادامه داد: اجرای طرح پل هوایی میدان شهدا ازجمله این طرح ها است که بر طبق نظر سنجی از شهروندان این روگذر و پل زیرگذرمیدان قیام هستند.

نیکوکار گفت: پل عابر پیاده میدان شهدا درسال ۸۸ با هدف ساماندهی و رفع ترافیک این خیابان و کاهش خطرات در تردد عابرین پیاده طراحی و جانمایی شد.

وی فزود: با توجه به عدم استقبال شهروندان درسال های اخیر از پل عابر پیاده دیگردلیلی برای وجود این سازه در میدان شهدا وجود نداشت.

رئیس شورای شهر بروجرد تاکید کرد: درهمین راستا شورای اسلامی شهر پس از برگزاری جلسات متعدد به این نتیجه رسید که باید این پل از مکان فعلی به نقاط حادثه خیز دیگری منتقل شود تا بتوان از آن استفاده حداکثری نمود که این موضوع به تأیید کمیته انطباق فرمانداری و شواری ترافیک شهر بروجرد نیز رسید.

وی اضافه کرد: مقرر شد با هماهنگی شورای ترافیک نقاطی حادثه خیز در سطح شهر شناسایی و مشخص شود، تا با انتقال این سازه به عنوان یکی از سرمایه‌های ارزشمند شهر به محل های یاد شده از آن استفاده بهینه تری نماید.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close