اخبار بروجرد

بروجردی: عربستان بداند هرگونه تهدید علیه ایران به راحتی منطقه را به آتش می کشاند

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه سیاست عربستان سیاست جنگ و تنش در منطقه است و این سیاست از قبل شکست خورده است، گفت: عربستان باید بداند که هرگونه تهدید یا اقدام عملی علیه ایران منطقه را به آتش می کشاند و این بازی با آتش است.
علاءالدین بروجردی» در گفت و گو با شبستان اظهار داشت: حاکمیت جدید عربستان سیاست تنش آفرینی و جنگ در منطقه را دنبال می کند و الا چه دلیلی دارد که یک کشور عربی در منطقه که کشور ضعیفی از لحاظ توانمندی های اقتصادی و نظامی است را چهار سال درگیر جنگ خانمان سوز و بی رحمانه کنیم.

نماینده بروجرد افزود: سیاست عربستان سیاست جنگ و تنش در منطقه است و این سیاست از قبل شکست خورده است و عربستانی ها از این طریق راه به جایی نمی برند.

وی تصریح کرد: جنگ نظامی علیه ایران هشت سال قبل آزمایش شد و عربستان نیز نقش مهمی در آن داشت. ده ها میلیارد هزینه کردند اما ایران به مراتب بعد از جنگ نظامی قدرت بیشتری پیدا کرد و عربستان به خوبی این نکته را می داند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عربستان به این موضوع واقف است که هرگونه تهدید یا اقدام عملی علیه ایران به راحتی منطقه را به آتش می کشاند و حتما بازی با آتش است که این موضوع نه به نفع آمریکا نه عربستان و نه صلح و اقتصاد جهانی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان که تابع نظرات آمریکاست نباید فریب جنگ نیابتی از طرف آمریکا را بخورد چرا که آسیب زیادی خواهد دید.

وی خاطرنشان کرد: عربستان در جنگ یمن نشان داد به خلاف تصور اینکه چند ماهه می تواند بحران را جمع کند وارد یمن شد اما در حال حاضر چهار سال است که در این بحران فرو رفته است و در مصاف نابرابر و تحمیلی به مردم مظلوم یمن شکست خورده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا عربستانی ها دست به اقدامی در منطقه نخواهند زد که به ضرر خودشان شود و بهتر است بگذارند تا منطقه آرامش داشته باشد./

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “بروجردی: عربستان بداند هرگونه تهدید علیه ایران به راحتی منطقه را به آتش می کشاند”

  1. .
    علاءالدین بروجردی رئیس انجمن ایران و چین گفت: توافق ایران با عربستان باعث رشد قدرت چین در مقابل آمریکا در غرب آسیا می‌گردد.

    آقای بروجری،
    توافق ایران با عربستان علیرغم فواید بی‌شمار باعث رفع تحریمها و نجات ملت خدازده از فلاکت که مانند انبار باروت منتظر جرقه می‌باشد نمی‌گردد توافق با آمریکا برایمان از نان شب واجب‌تر است.
    زند موجی بر آن کشتی که تخته تخته بشکافد، که هر تخته فروریزد ز گردش‌های گوناگون.
    چو این تبدیل‌ها آمد نه هامون ماند و نه دریا، چه دانم من دگر چون شد که چون غرق است در بی‌چون.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close