اخبار ایران

انتقاد وزیر اطلاعات از “دروغ‌پردازی افراد درون نظام”

روزهای بروجرد- وزیر اطلاعات با انتقاد از فضاسازی ها و دامن زدن به فضای روانی در شبکه های مجازی، گفت: انتظار ما از برخی افراد درون نظام، عدم انعکاس و پرهیز از نشر توهین و دروغ پردازی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمود علوی در شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه خواست و اراده دولت، پویایی و پیشرفت کشور در سایه پایبندی به احکام و ارزش های اسلامی است، افزود: پیش نیاز این امر، اقتصاد پویا، وحدت، همدلی و ارتقای انس و الفت در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: جامعه مولد نیازمند برخورداری از ارزش های الهی و اخلاق کریمانه است.

وزیر اطلاعات به حوادث طبیعی و سیل های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: صبر در مصائب، پیامدهای ناگوار فجایع را کاهش می دهد از این رو باید با تاسی از روایات و آیات، مردم را به خویشتنداری دعوت کنیم.

وی به برخی شایعه پراکنی ها و دروغ پردازی ها و لگدکوب کردن ارزش ها در فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت: در این شرایط رعایت اخلاقیات و پای بندی به ارزش ها و حرکت در مسیر تحکیم وحدت در جامعه مورد انتظار است.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: در شرایطی که دشمن در صدد اختلاف افکنی است و برخی افراد هم به آن دامن می زنند، لازم است ضمن بازگو کردن انتقادات، از تلاش های خدمت گزاران مردم در دولت نیز سخن گفته شود.

وی خاطرنشان کرد: بخش از فشارها ناشی از تحریم و دشمنی بدخواهان نظام است و این در حالی است که برخی افراد در پی برقراری ارتباط میان مشکلات موجود با عملکرد دولت هستند.

حجت الاسلام علوی به عملکرد موفق دولت تدبیر و امید در سال های نخست فعالیت خود اشاره کرد و افزود: تقویت حمایت های مردمی از مسئولان خدمتگزار در این برهه از زمان امری ضروری است.

به گزارش ایرنا، وزیر اطلاعات در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مدیران و سربازان گمنام امام زمان (عج) در زنجان، مدیرکل جدید اطلاعات این استان را معرفی و منصوب کرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close