اخبار بروجرد

عباس گودرزی: طرح سوال از رییس‌جمهور اقدامی پوپولیستی نیست

روزهای بروجرد- عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد طرح سوال از رییس جمهور اقدامی پوپولیستی، جناحی و سیاسی نیست لذا اگر نمایندگان بخواهند به وظیفه‌شان عمل کنند نباید آن را به معنای تقابل تلقی کنند.

عباس گودرزی در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به اعلام وصول سوال از رئیس جمهور، گفت: باید اذعان کرد افرادی که تلاش می کنند طرح سوال از آقای روحانی را تقابل با دولت یا زمینه ساز بروز تنش در کشور نشان دهند، نگاه نابخردانه دارند زیرا نمایندگان در چنین شرایطی وظیفه طرح سوال دارند.

مجلس به نحو اکمل با دولت همکاری دارد/ طرح سوال از رییس جمهور نباید سنگ اندازی مقابل دولت تعبیر شود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید یادآور شد که قوه مقننه همواره به نحو اکمل با دولت همکاری داشته است از این رو هر زمان که نیاز باشد موضوعاتی مانند استیضاح وزراء، سوال از رییس جمهور یا وزراء و غیره را مطرح می کند.

وی ادامه داد: نمایندگان وکیل الدوله یا دشمن دولت نیستند و به عبارتی وکیل ملت هستند؛ در واقع مجلس شورای اسلامی و دولت در کنار یکدیگر می توانند خدمتگذار مردم باشند اما چنین موضوعی به این معنا نیست که اگر نمایندگان بخواهند به وظیفه‌شان عمل کنند آن را به معنای تقابل تلقی کنند.

انتظار می رود رییس جمهور پاسخی فراتر و کاملتر از وزراء و نمایندگانشان به قوه مقننه ارائه کند

این نماینده مجلس دهم افزود: قوه مقننه پشتیبان دولت در عرصه حمایت از محرومان، مقابله با دشمنان نظام و انقلاب و غیره است اما در صورت نیاز از ظرفیت های قانونی برای پیگیری مشکلات مردم استفاده می کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتظار می رود رییس جمهور پاسخی فراتر و کاملتر از وزراء و نمایندگانشان به قوه مقننه ارائه کند، تصریح کرد: هم اکنون ضرورت دارد فضای فعلی کشور برای مردم تشریح شود و این امر انتظاری است که افکار عمومی جامعه دارد.

این نماینده سوال کننده از رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر اینکه طرح سوال از رییس جمهور اقدامی پوپولیستی، جناحی و سیاسی نیست، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم دولت مستقر، دولت همه مردم است و بر همگان واجب است دولت برآمده از رای مردم که مورد تنفیذ رهبر انقلاب است، از آن حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، با امضای حدود هشتاد نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوالاتی پیش روی ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است؛ براساس ماده ۲۱۳ آیین نامه داخلی مجلس، رئیس جمهور موظف است حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ اعلام وصول شدن سوال در مجلس حضور پیدا کرده و به سوالات مطروحه پاسخ دهد.

مقالات مشابه

1 thought on “عباس گودرزی: طرح سوال از رییس‌جمهور اقدامی پوپولیستی نیست”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close