اخبار بروجرد

چهار کمپ مجاز ترک اعتیاد در بروجرد فعالیت دارد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: با فعالیت کمپ های ترک اعتیار غیرمجاز در این شهرستان برخورد می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر در محل سالن جلسات فرمانداری بروجرد اظهارداشت: هر گونه تخطی از قانون از جمله مواردی همانند فک پلمب که از سوی برخی کمپ های غیر مجاز ترک اعتیاد صورت می گیرد باید بدون درنگ بنا بر قانون با آنها برخورد شود.

وی افزود: علاوه بر نظارت به نحوه کار کلینیک های ترک اعتیاد نیز باید بنا بر قانون و مقرراتی که در این خصوص وجود دارد صورت گیرد و در جلسات بعدی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بطور مشخص بر نحوه اینگونه نظارت ها پرداخته شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: شیوع اعتیاد سلامت عمومی جامعه را به خطر می اندازد و رها کردن این موضوع منجر به آسیب جدی خواهد شد که باید برای پیشگیری اولویت و توجه بیشتری را معطوف داشت.

رحیمی اضافه کرد: تمامی اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر حساب شده و با فکر انتخاب شده اند و اگر حتی یک نفر به جمعیت معتاد افزوده شود هر کدام از ما در برابر آن مسئول هستیم.

وی با تاکید بر اینکه برای داشتن جامعه و شهر سالم باید نگاه خود را تغییر داد، ادامه داد: صرف برگزاری جلسات بدون خروجی مشخص به هیچ وجه کارساز نیست و همه ما برای رسیدن به شهر و جامعه ای سالم و عاری از هرگونه آسیب باید تلاش مسئولانه داشته باشیم.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد نیز در این جلسه گفت: چهار کمپ مجوز دار ترک اعتیاد شامل سه کمپ برای مردان و یک کمپ خاص زنان دراین شهرستان فعالیت می کند.

 کرم رضا پیردایه افزود: علاوه بر این تعداد هشت کمپ نیز موافقت اصولی برای ادامه فعالیت را اخذ کرده اند.

وی بیان کرد: از اردیبشهت ماه سال گذشته تا کنون تعداد ۲۲ کمپ غیر مجاز در بروجرد شناسایی شده که از این تعداد هم اکنون هشت کمپ در مرحله ساماندهی قرار دارند و مابقی نیز پلمپ شده اند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد بیان کرد: علاوه بر این ۲ کلینیک ترک اعتیاد نیز در بروجرد فعالیت دارد که این کلینیک ها دارای پزشک، روانشناس و مددکار هستند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close