اخبار بروجرد

سردار شاهرخی: دشمنان از رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی هراسان هستند

روزهای بروجرد- فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: دشمنان از پیشرفت و رشد همه جانبه انقلاب اسلامی هراسان هستند و متحد شده اند تا از صدور آن به دیگر کشورهای جهان جلوگیری کنند.

به گزارش ایرنا، سردار محمد شاهرخی در آیین بزرگداشت عملیات کربلای پنج و یادواره ۶۸ شهید دانش آموز حمله موشکی درمسجد حضرت ولی عصر(عج) بروجرد افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با توطئه ها و ترفندهای مختلف قصد نا امید کردن ملت ایران را دارند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگ خداوند متعال به ملت ایران است که باید ان را حفظ کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: درآستانه چهل سالگی انقلاب هستیم و گردنه های پرچالشی را تاکنون گذر کرده ایم وبه آینده ای روشن امید داریم.

سردار شاهرخی اضافه کرد: ملت ایران با عبوراز پیچ تاریخی زمینه ساز ظهورحضرت مهدی(عج) خواهند بود.

وی ادامه داد: دشمنان برای نا امید کردن ملت ایران در طول عمر با برکت انقلاب ۱۲ هزار تن از نخبگان را با عملیات های تروریستی به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) گفت: دشمنان از صدور انقلاب اسلامی ایران می ترسند زیرا به خوبی می دانند که اگر این انقلاب به جهان صادر شود مرگ سرمایه داری فرا خواهد رسید.

سردار شاهرخی افزود: نمونه بارز صدور انقلاب به جهان حزب الله لبنان هستند که با تاسی از انقلاب اسلامی ارتش اسرائیل را به زانو درآورده است.

وی بیان کرد: ملت ایران برای حفظ این انقلاب ۳۰۰ هزار شهید داده اند و نباید اجازه دهیم براین اساس انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهارداشت: ملت ایران برای آینده ای روشن باید به خدا توکل کنند و نگاهشان به دست های بیگانگان نباشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد نیز دراین آیین گفت: عملیات کربلای پنج برگ زرینی از افتخارات بزرگ ملت ایران در دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ مجید سوری افزود: همین عملیات غرورآفرین بود که حزب بعث عراق را وادار به پذیرش قعطنامه ۵۹۸ کرد.

وی اظهارداشت: در دوران دفاع مقدس رژیم بعث عراق با حمله موشکی به مدرسه شهید فیاض بخش و شهادت ۶۸ دانش آموز لکه ننگی بر چهره خود گذاشت و سازمان های بین المللی حقوق بشر با سکوت مرگبار خود مهر تاییدی بر جنایت آنها زدند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close