اخبار جهان

پومپئو: خدا ترامپ را آورد تا اسراییل را از دست ایران نجات دهد!

روزهای بروجرد- وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد با این ایده که خداوند باعث ظهور دونالد ترامپ برای حفاظت از اسراییل در برابر ایران شد، موافق است.

به گزارش شفقنا به نقل از سی‌ان‌ان؛ مایک پومپئو در قدس اشغالی با کریس میچل مجری شبکه تلویزیونی مسیحیت مصاحبه کرد. میچل از او پرسید: آیا شما با این ایده موافق هستید که ترامپ همچون شاهزاده استر برای نجات قوم یهود از پادشاهی ایران ظهور کرده است؟. وزیر خارجه آمریکا هم در پاسخ گفت: بله این ممکن است؛ من عمیقاً به این موضوع ایمان دارم که ترامپ برای نجات اسراییل از دست ایران ظهور کرده است.

درحالیکه صهیونیست‌ها هرساله در این ایام جشن پوریم را به بهانه نجات یهودیان ایران برگزار می‌کنند، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با یک شبکه مسیحی مدعی شد: من عمیقاً معتقدم که خداوند در این قضیه(رسیدن ترامپ به ریاست جمهوری و حمایت از اسراییل) نقش داشته است.

جان کربی ژانرال بازنشسته ارتش آمریکا بلافاصله پس از پخش این مصاحبه آن را به استهزاء گرفت و گفت: اینکه گفته می‌شود شخصی مثل ترامپ برای نجات یهود قیام کرده خنده‌دارترین جوک است که وزیر خارجه آمریکا برای ارتباط دادن سیاست و انجیل به کار برده است.

گفتنی است این اولین بار نیست که یک مقام رسمی آمریکایی از دست داشتن خداوند در انتخاب ترامپ به عنوان رییس جمهور ایالات متحده سخن می‌گوید. در ژانویه گذشته، سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید نیز این ادعا را مطرح کرده بود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close