اخبار بروجرد

موزه اسناد آموزش و پرورش بروجرد راه اندازی می شود

روزهای بروجرد- مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: موزه اسناد و مدارک آموزش و پرورش بروجرد از زمان تاسیس این نهاد تا کنون راه اندازی خواهد شد.

محمد مهرافزون در جمع کارکنان آموزش و پرورش بروجرد در محل نمازخانه این اداره افزود: برای راه اندازی این موزه به مناسبت جشن ۱۰۵ سالگی آموزش و پرورش بروجرد کمیته ویژه ای تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: برگزاری این موزه نیاز به امکانات و تمهیدات دقیق و مدونی دارد که همه آنها براساس نظر کارشناسی شده در کمیته مطرح و پیگیری خواهد شد.

مهرافزون بیان کرد: برای برقراری و برگزاری این موزه نیاز به افراد کارشناس و متخصصانی است که راهکارهای مناسب و کارآمد جهت احداث و برگزاری هرچه با کیفیت تر را ارائه دهند.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد با اشاره به قدمت چهار هزار ساله بروجرد اضافه کرد: امیدواریم امسال در تمام عرصه های علمی، فرهنگی و آموزشی شاهد موفقیت های عظیم و ارزشمندی باشیم.

مهر افزون اضافه کرد: در سال جدید برنامه های مدون و موثری پیش رو داریم که علاوه بر راه اندازی موزه، گذرگاه مفاخر و مشاهیر بروجرد در دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) و جشن ۱۰۵ سالگی آموزش و پرورش نیز یکی از برنامه ها است که به صورت کامل طراحی، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به موفقیت علمی سال گذشته آموزش و پرورش بروجرد اظهار داشت: در سال گذشته اولین سمینار علمی – پژوهشی انرژی های پاک در سطح استان برگزار شد که باعث ارتقا جایگاه علمی گردیده است.

وی گفت: در بهسازی و بازسازی زمین همجوار دبستان حاج جواد انتظاری به خوبی عمل وهمچنین کتابخانه شهید احسان شهیدی در سال گذشته فعال شد.

مدیرآموزش و پرورش بروجرد جمعیت دانش آموزی این شهرستان را ۵۴هزار تن عنوان کرد و افزود: کار تعلیم و تربیت این تعداد توسط سه هزارو ۵۰۰ معلم و فرهنگی در ۴۰۰ واحد آموزشی انجام می شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close