اخبار بروجرد

فرمانده گروه ۴۱۱ پادگان مهندسی بروجرد: ارتش یک نیروی مردمی است

روزهای بروجرد- فرمانده گروه ۴۱۱ پادگان مهندسی بروجرد گفت: ارتش یک نیروی مردمی است.
به گزارش ایسنا، امیر محمد مرادی در دیدار کارکنان پادگان مهندسی با امام جمعه بروجرد، اظهار کرد: ۲۹ فروردین ماه روزی است که به فرمان امام(ره) دستور بقای ارتش صادر شد که در طول این سال‎ها خیر و برکت زیادی برای جمهوری اسلامی ایران به همراه داشته است
وی تصریح کرد: از اول انقلاب بحث تجزیه طلبان بود که ارتش در کنار سپاه و بسیج در برابر عناصر ضد انقلاب ایستادند و اجازه ندادند کردستان از ایران جدا شود. 
فرمانده گروه ۴۱۱ پادگان مهندسی بروجرد خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران حدود ۴۸ هزار شهید، ۱۷۰ هزار جانباز و ۲۶ هزار آزاده تقدیم کرده است. 
امیر مرادی اضافه کرد: ارتش یک نیروی مردمی است که نمونه آن در سیل اخیر مشاهده شد که حضور فعال داشتند. 
وی بیان کرد: در سیل اخیر ۲۱ یگان عمده، سه قرارگاه منطقه ای و سه قرارگاه لشگری به همره ۶ هزار نفر از ارتشیان و ۳۰۰ دستگاه تجهیزات به کمک سیل زدگان کشور شتافتند و اقدامات متفاوتی را انجام دادند.
فرمانده گروه ۴۱۱ پادگان مهندسی بروجرد ادامه داد: گروه ۴۱۱ نیز در سیل ۱۵۰ نفر از پرسنل به همراه ۵۰ دستگاه از تجهیزات در مناطق سیل زده هستند. 
امیر مرادی عنوان کرد: پرسنل ما در شهرستان پلدختر حضور دارند و در بیشه دورود مشغول احداث پل و در نورآباد مشغول احداث جاده هستند.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close