اخبار بروجردویژه ها

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد از ساخت پل ۵۰ متری پلدختر خبر داد

روزهای بروجرد- فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد از احداث پل ۵۰ متری بر روی پل قدیمی پلدختر که بر اثر سیلاب تخریب شده است خبر داد و گفت: تا ۴۸ ساعت آینده کار احداث این پل به اتمام می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم مرادی فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد، به اقدامات ارتش در شهرهای سیل زده استان لرستان پرداخت و افزود: ما تا کنون چندین روستای شهر بروجرد را از محاصره سیل خارج کرده و جاهایی همچون جاده بروجرد-اراک و بروجرد-خرم آباد که سیلاب جاده را فرا گرفته بود، از سیلاب آزاد کردیم.

امیر سرتیپ دوم مرادی با بیان اینکه به وسیله گریدر دو مورد برف روبی در جاده بروجرد-اراک صورت دادیم گفت: همچنین نیروهای امدادی را به شهرستان درود اعزام کرده ایم.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از طغیان رودخانه در درون شهردورود سد ساحلی درست کرده ایم و اکنون نیز در شهرستان پلدختر مشغول پاک‌سازی خیابان‌ها و کوچه‌ها از گل و لای باقی مانده از سیلاب هستیم.

امیر سرتیپ دوم مرادی از احداث پل ۵۰ متری بر روی پل قدیمی شهر پلدختر خبر داد و گفت: این پل در اثر سیلاب تخریب شده و ارتباط مردم پلدختر را به بیرون قطع کرده است که ما تا ۴۸ ساعت آینده ارتباط شهر پلدختر با بیرون را به وسیله همین پل برقرار خواهیم کرد

تگ ها

مقالات مشابه

3 thoughts on “فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی نیروی زمینی ارتش در بروجرد از ساخت پل ۵۰ متری پلدختر خبر داد”

  1. اگر پادگان مهندسي بروجرد بلد است پل ۵۰ متري در پلدختر احداث نمايد چرا ظرف مدت طولاني چندين ساله پل شهداي دانش در بروجرد نيمه کاره مانده است ؟؟؟؟!!!!!

  2. سلام
    آقای محمد حسینی بفرمایید این چه طرز استدلال است که کرده اید؟ پل را ساختند چون مدیریت بحران است و این یک اقدام ملی درست است. پل شهدای دانش آموز حکم دسر بعد غذا برای یک فرد سیر است اما پل فوریتی برای سیل پلدختر حکم نان برای یک جمع بی غذا است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close