اخبار لرستانویژه ها

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ۳۰۰۰ نیروی ارتش مشغول لای‌روبی خیابان‌ها در شهر پلدختر هستند

روزهای بروجرد- فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ‌‬۳ هزار نفر در شهر پلدختر مشغول لای‌روبی خیابان‌ها هستند و بیمارستان صحرایی این منطقه نیز از فردا عملیاتی می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش

به گزارش مهر، امیر کیومرث حیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چند روز است که در لرستان مستقریم و تا وقتی مردم بزرگوار اعلام رضایت نکنند مردم را ترک نمی‌کنیم، اظهار داشت: تا به امروز از همه مناطق بازدید و امدادرسانی کرده‌ایم، دستورات تکمیلی داده‌ایم، لای روبی کوچه‌ها و خیابان‌ها و منازل را آغاز کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی نیرو از اصفهان و کرمانشاه به منطقه سیل زده فرستاده‌ایم، تصریح کرد: ‬۳ هزار نفر در شهر پلدختر مشغول لای روبی خیابان‌ها هستند، بیمارستان صحرایی در حال ایجاد است و پل هوایی برای امدادرسانی ایجاد شده که چند روز است امدادرسانی پیاپی داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه دیروز توانستیم راهی پیدا کنیم برای مرتبط کردن مردم «چم مهر» که شرایط سختی داشتند، راه زمینی را وصل کردیم و قایق گذاشتیم و ارودگاه ایجاد کردیم، مردم نورآباد و دورود را امدادرسانی کرده‌ایم و از مسئولان قول گرفته‌ایم برای معمولان تا غروب راه زمینی برقرار شود.

امیر حیدری یادآور شد: ‬ بیمارستان صحرایی ما در پلدختر از فردا عملیاتی می‌شود؛ در مورد شهرستان چگنی نیز کسی را فرستاده‌ایم و بخشدار آنجا با من در تماس بود و قطعاً کمک می‌کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close