اخبار بروجرد

خسارت ۳.۵ میلیارد تومانی سیل به مدارس بروجرد

روزهای بروجرد- سیل و بارندگی شدید در بروجرد ۳.۵ میلیارد تومان به یه مدارس و سالن های ورزشی آموزش و پرورش خسارات و آسیب وارد کرد.

مدیر آموزش وپرورش بروجرد با اشاره به اینکه ۱۲۱ مدرسه شهر و روستا و سالن های ورزشی بروجرد دچار خسارت شده‌اند، تاکید کرد: در بازدیدی که از وضعیت سالن های ورزشی و مدارس شهرو روستا سیل‌زده و آبگرفتگی به عمل آمد مشخص شد آسیب های زیادی وارد شده و نیاز به مرمت و تعمیرات اساسی است.

محمد مهرافزون افزود: براثر سیل برخی از دیوارهای مدارس مثل هنرستان چرخکار و مدارس روستای تخریب شده اند و نیاز به تعمیرات اساسی می باشد و در این خصوص سازمان نوسازی و تجهیزات می بایست به جد وارد عمل شود.

معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برخی خرابی‌ها در مدارس به ویژه روستا و سالن های ورزشی بطوری بود که سطح آب بالا آمده بود و دچار آبگرفتگی شده بودند و سقف اکثر مدارس و سالن های تحت پوشش نم داده است و برخی تجهیزات مانند میز نیمکت‌ها، تشک ها و کف پوش های اکثرا سالن ها آب خورده‌اند و نیاز به تعویض دارند.

وی گفت: اردوگاه فیال به علت اینکه در معرض سیل بوده خسارات زیادی به آن وارد شده و با توجه به نزدیک شدن فصل اردوی دانش آموزی نیاز است با تخصیص اعتبار ویژه نسبت به تعمیرات اساسی آن از سوی اداره کل نوسازی استان اقدام عاجل صورت گیرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close