اخبار بروجردحوادث

حوادث رانندگی در بروجرد یک کشته و ۶ مصدوم برجا گذاشت

روزهای بروجرد- رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: حوادث رانندگی طی شب و روز گذشته در جاده های شهرستان بروجرد یک کشته و ۶ مصدوم بر جا گذاشت.

محمد کرمی در گفت و گو با ایرنا افزود: برخورد ۲ خودروی پیکان و سمند در کیلومتر ۳۸ جاده بروجرد به بیرانشهر یک کشته و ۲ مصدوم برجا گذاشت.

وی اظهار داشت: واژگونی خودروی سوزوکی در کیلومتر ۲۰ جاده بروجرد به اراک باعث مصدوم شدن ۲ سرنشین این خودرو شد که عملیات رهاسازی و انتقال مصدومان توسط امدادگران هلال احمر انجام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد اضافه کرد: واژگونی خودروی رانا در کیلومتر پنج جاده بروجرد به اراک بر اثر لغزندگی جاده باعث مصدوم شدن ۲ سرنشین این خودرو شد که امدادگران جمعیت هلال احمر کار رهاسازی و انتقال این مصدومان را نیز انجام دادند.

کرمی افزود: حادثه برخورد خودروی پراید با تیر چراغ برق در کیلومتر پنج جاده بروجرد به اراک سه نفر حادثه دیده داشت که توسط امدادگران هلال احمر بررسی و صحنه حادثه تثبیت شد.

وی اظهار داشت: شب و روز گذشته به علت بارندگی و لغزندگی جاده ها چهار حادثه رانندگی در جاده های شهرستان بروجرد رخ داد که در نتیجه این حوادث رانندگی یک نفر کشته و ۶ نفر مصدوم و سه نفر حادثه دیده داشت.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close