اخبار بروجرد

انتقاد شهرداری بروجرد از دروغ پردازی‌ها در فضای مجازی

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد، از خسارت ۶۹ میلیاردی سیلاب به زیرساخت‌های شهری بروجرد خبر داد.

به گزارش مهر، رحیم جافری در شورای اداری شهرستان بروجرد، اظهار داشت: سیل اخیر در شهرستان بروجرد ۶۹ میلیارد تومان خسارت برای شهرداری بروجرد بر جای گذاشت.

وی، افزود: در سیل اخیر تمامی نقاط حادثه خیز شهری شناسایی و مشخص شد و بروز مشکلات ناشی از عدم رعایت استاندارهای فنی و ساختمانی بوده است و موجب شد خساراتی بر حوزه‌های مختلف وارد شود.

شهردار بروجرد، ادامه داد: دخالت برخی افراد در عملکرد شهرداری و مدیریت شهری بی جا و غیر قانونی بوده و از دستگاه قضائی استدعا داریم که برای برخورد با این موضوع وارد عمل شود.

جافری، تاکید کرد: بالاترین سرمایه شهرداری بروجرد اعتماد عمومی است و متأسفانه دروغ پردازی‌ها در فضای مجازی باعث شده است که بخش عظیمی از توان شهرداری صرف تنویر افکار عمومی و شفاف سازی صرف شود.

وی، گفت: متأسفانه پتانسیل‌های موجود بروجرد در فضای مجازی منعکس نمی‌شود و یک عده به طور غیر قانونی فقط دنبال ایجاد موج منفی و تخریب مسئولان هستند که دستگاه قضائی می‌بایست با این افراد برخوردی قاطعانه داشته باشد.

شهردار بروجرد، یادآور شد: استخدام نیروی غیرقانونی در شهرداری بروجرد خیانت است و هیچ فردی نمی‌تواند استخدام غیرقانونی نیروهای وابسته را به شهرداری بروجرد تحمیل کند جوانان جویای کار می‌توانند از طریق آزمون و توانایی‌های موجود مراحل استخدامی را طی کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close