اخبار بروجرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد: مسکن مهر بروجرد با سه هزار نفر جمعیت وضعیتی شبیه پلدختر فعلی دارد

روزهای بروجرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با اشاره به مشکلات متعدد واحدهای تولیدی گفت: تحقق شعار «رونق تولید» نیازمند پیگیری ویژه برای اجرای مصوبات ستاد تسهیل است.

به گزارش مهر، سرهنگ مجید سوری در شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در محل حسینیه اهل بیت (ع) بروجرد برگزار شد، با اشاره به شعار سال با عنوان رونق تولید، اظهار داشت: با تاسی از شعار سال می‌بایست از تولیدات داخلی حمایت کنیم و بسترهای لازم جهت رونق تولیدات داخلی را فراهم کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در سطح واحدهای تولیدی بروجرد تولیدکنندگان با مشکلاتی دسته و پنجه نرم می‌کنند که قابل تأمل است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با بیان اینکه ۹۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل بروجرد در سال گذشته اجرا نشده است، ادامه داد: برای بهبود وضعیت تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان بروجرد می‌بایست از ظرفیت نمایندگان مجلس و اجرایی شدن هرچه بیشتر مصوبات ستاد تسهیل استفاده کنیم.

سرهنگ سوری در سخنانی با اشاره به وضعیت نامناسب زیرساخت‌های لازم در مسکن مهر بروجرد تاکید کرد: مسکن مهر بروجرد با سه هزار نفر جمعیت وضعیتی شبیه پلدختر فعلی دارد.

وی افزود: در حال حاضر مسکن مهر بروجرد یک مرکز فرهنگی و مسجد ندارد که این در شأن مردم نیست و انتظار می‌رود اقدامات لازم در جهت ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی هرچه سریع‌تر انجام شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close