اخبار بروجرد

علاءالدین بروجردی خواستار تحریم اینستاگرام توسط مردم شد/ باید فیلتر این شبکه اجتماعی مورد بررسی قرار گیرد

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اقدام اینستاگرام به دستور آمریکا صورت گرفت، گفت: باید روی فیلتر این شبکه اجتماعی بحث و بررسی صورت گیرد.
علاءالدین بروجردی با اشاره به بسته شدن صفحه جمعی از فرماندهان سپاه، رئیس قوه قضاییه، محمدباقر قالیباف، محسن رضایی و بخش انگلیسی سایت مقام معظم رهبری از سوی اینستاگرام، گفت: این یک اقدام روانی در سطح بین الملل است تا اینستاگرام وابستگی خود به آمریکا را به اثبات برساند و دشمنی خود با جمهوری اسلامی را نشان دهد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت، تصریح کرد: بنده نیز برای حمایت از سپاه و احترام به دفتر مقام معظم رهبری که حتی صفحه انگلیسی آنها را نیز بسته اند و در اعتراض به اقدام اینستاگرام پیامی روی صفحه خود در این شبکه اجتماعی گذاشتم که دیگر فعالیتی نخواهم داشت.

مردم در حمایت از سپاه یکپارچه عمل کنند

وی افزود: ملت ایران نیز باید یکپارچه باشند و زمانی که برخی به سپاه که حامی و حافظ امنیت ملی بوده و امام(ره) آنها را ناجی کشور دانسته است، متعرض می شوند، به صورت یکپارچه عمل کرده و با این اتحاد نقشه آنها را خنثی کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه اقدام اینستاگرام را به دستور آمریکا عنوان و خاطرنشان کرد: باید روی فیلتر این شبکه اجتماعی بحث و بررسی صورت گیرد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close