اخبار بروجردویژه ها

شهردار بروجرد خبر داد: پرداخت ۶ ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری در طی دو ماه اخیر

روزهای بروجرد- شهردار بروجرد گفت: ایجاد منبع درآمد پایدار در اولویت کاری مسئولان شهرداری و مدیران سازمان های وابسته به این دستگاه خدمات رسان شهری قرار دارد.

عکس محمد سازگار

به گزارش ایرنا، رحیم جافری در نشست خبری با خبرنگاران که در محل شهرداری مرکزی بروجرد برگزار شد، افزود: خبرنگاران به دنبال بیان انتقادات و پیشنهادات سازنده باشند زیرا با نقد منصفانه مدیران شهرداری را برای توسعه و پیشرفت مبلمان شهری یاری می کنند.

وی اظهارداشت: آنچه که در مورد بروجرد در فضای مجازی منعکس می شود واقعی نبوده و فقط به تخریب چهره این شهر کمک می کند.

شهردار بروجرد بیان کرد: خبرنگاران با انعکاس واقعیت ها اجازه تخریب شهر بروجرد را ندهند.

جافری اضافه کرد: به عنوان شهردار بروجرد به پیشنهادات، انتقادات و نیازمندی های شهروندان اهمیت می دهم و در راستای رفع مشکلات آنها تلاش می کنم.

وی ادامه داد: برای نصب المان های شهری باید تحقیق و بررسی شود تا بتوانیم به نحو احسن کار را پیش ببریم. 

شهردار بروجرد با بیان اینکه احداث و نصب پل عابر پیاده میدان شهدا یک اشتباه بود و از نظر سیما و منظر شهری مناسب نیست، ادامه داد: این پل در ۲ نقطه پر جمعیت شهر بروجرد بعد از تایید شورای ترافیک نصب خواهد شد.

جافری یادآور شد: برای زیر گذر میدان قیام و پروژه ساختمان مرکزی شهرداری میلیارد ها ریال هزینه شده که هیچ توجیهی اقتصادی ندارند.

وی گفت: پرداخت ۶ ماه حقوق کارگران شهرداری و حق بیمه تامین اجتماعی بعد از هفت سال از مهمترین عملکردهای شهرداری در مدت حدود ۲ ماه است.

شهردار بروجرد اظهار داشت: شهرداری بروجرد در قبال اخذ عوارض از مردم فعالیت های عمرانی را انجام می دهد و با قطع اضافه کاری ها و تعطیل کاری های سوری برخی کارکنان انضباط مالی در شهرداری بروجرد رونق گرفته است.

جافری بیان کرد: استاندارد های لازم برای راه اندازی کامل تله سیژ تپه چغا در حال انجام است و به زودی در خدمت شهروندان و گردشگران خواهد بود.

وی افزود: در این راستا برنامه هایی برای احداث بازارچه و پارکینگ با همکاری بخش خصوصی در هسته مرکزی شهر داریم.

شهردار بروجرد اضافه کرد: یکی از خواسته های مردم بروجرد احداث شهر بازی است، لذا به همین منظور زمینی در پشت شبکه بهداشت در نظر گرفته شده است.

جافری ادامه داد: منطقه ویژه گردشگری بین تپه چغا و پل تاریخی قلعه حاتم در دستور کار قرار گرفته که مطالعات آن در حال بررسی است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close