اخبار بروجردویژه ها

یک شهرک ۳ هزار واحدی در کنار مسکن مهر بروجرد ساخته می شود

روزهای بروجرد- رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد با بیان اینکه ۹ هزار و ۶۰۰ نفر در طرح اولیه طرح مسکن ثبت نام کرده‌اند گفت: ساخت و ساز فاز یک مسکن ملی در شهرستان بروجرد آغاز شده است.

احمد پارسا افزود: طرح مسکن در شهرستان بروجرد مورد استقبال زیادی قرار گرفت و از زمان باز شدن سایت مسکن حدود ۹ هزار و ۶۰۰ نفر ثبت نام اولیه را انجام داده‌اند. 

وی با بیان اینکه از بین  تعداد ثبت نام کنندگان  حدود ۳۴۰ نفر شرایط اولیه برای  تسهیلات مسکن را داشته و تایید نهایی شده‌اند افزود: در بحث پروژه شهرستان بروجرد تاکنون دو پروژه تعریف شده که یکی پروژه فاز یک با ۲۴۰ واحد و پروژه  فاز دو ۳۰۰۰ واحد در طرح ملی مسکن در شهرستان بروجرد برنامه‌ریزی شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بروجرد عنوان کرد: هم اکنون پروژه فاز یک شروع شده و حدود ۳۰ درصد نیز پیشرفت فیزیکی داشته ولی فاز دو این طرح به‌زودی کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

وی بیان کرد: کسانی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند باید از زمان دریافت پیامک برای تشکیل پرونده خود اقدام کرده و وجه مورد نظر را واریز کنند، تمامی مراحل به صورت پیامک به ثبت نام کنندگان ارسال می‌شود.

پارسا گفت: مسکن‌های فاز یک یا ۲۴۰ واحدی‌ها در مجموعه مسکن مهر است و در این محل ساخته و تحویل می‌شود اما فاز دو طرح و ۳۰۰۰ واحدی‌ها در کنار مسکن مهر است و یک شهرک جدید است که برای این منظور طراحی شده است.

 

منبع: تسنیم

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “یک شهرک ۳ هزار واحدی در کنار مسکن مهر بروجرد ساخته می شود”

  1. ما مستاجر از کجا پول بیاریم برای مسکن ملی بنویسیم بزور مخارج زندگی ودکتر وووو جور میکنیم ۴۰ م از کجا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close