اخبار بروجردلرستانویژه ها

افزایش شیوع کرونا در خرم‌آباد و بروجرد/ تعداد مبتلایان استان به ۱۴۰۰ نفر رسید

طی روزهای اخیر وضعیت شیوع کرونا در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد افزایش یافته است اما در عین حال وضعیت الشتر بهبود یافته است.

روزهای بروجرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افزایش شیوع کرونا در خرم‌آباد و بروجرد خبر داد و گفت: تا کنون هزار و ۴۰۰ نفر در این استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش طی روزهای گذشته عدم اعلام آمار مربوط به کرونا در لرستان موجب گلایه بسیاری از رسانه‌ها و شهروندان شده بود که نهایتا شامگاه سه شنبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این زمینه واکنش نشان داد.

محمدرضا نیکبخت با حضور در برنامه تلویزیونی شبکه افلاک در خصوص عدم اعلام آمار کرونا به شهروندان گفت: این موضوع تصمیم وزارتخانه بوده و ما نیز تابع آن هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: طی روزهای اخیر وضعیت شیوع کرونا در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد افزایش یافته است اما در عین حال وضعیت الشتر بهبود یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خواستار توجه جدی شهروندان به نکات و مباث بهداشتی شد و گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون هزار و ۴۰۰ لرستانی به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شاهد ابتلای ۴۱ تن دیگر در استان به کرونا بوده‌ایم.

شایان ذکر است این آمار در حالی اعلام شده که هنوز سوالات زیادی نزد شهروندان و اهالی رسانه در این خصوص وجود دارد که آگاهی از آنها می‌تواند به افزایش حساسیت و توجه بیشتر شهروندان به نکات بهداشتی کمک کند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close