اخبار ایران

سردار نجات: مدل جدید براندازی غرب، تکیه بر افراد فرودست و کسانی است که محصول حاشیه‌نشینی و بی‌سوادی هستند؛ این افراد در فضای مجازی آلوده شده‌اند

روزهای بروجرد- معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال نه‌ تنها پیشرفت کرده که پیشرفت هایش به حدی بوده که برای جهانیان بسیار عجیب است.
به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات در دوازدهمین همایش نخبگان عصر ستایشگری در مشهد افزود: در دیداری که با دبیرکل حزب الله لبنان داشتم او گفت که جمهوری اسلامی مانند قطاری است که تمام پرده‌هایش را کشیده‌اند و به سرعت در حال حرکت است و خود مسافران هم متوجه سرعت حرکت قطار نیستند اما ما از بیرون متوجه می‌شویم که چه قدر جمهوری اسلامی در حال حرکت رو به جلو است.

 

وی ادامه داد: وظیفه ما بالا بردن تاب‌آوری مردم است. اگر دهه اول انقلاب دغدغه بیرون کردن صدام را داشتیم در دهه چهارم انقلاب این آمریکایی‌ها هستند که دغدغه حفظ اسرائیل را دارند و نمی‌گذراند ما اسرائیل را نابود کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علت دشمنی آمریکا با ما نه مسایل هسته‌ای، نه حقوق بشر و نه حضور در منطقه است بلکه این است که آنها وارث تمدنی مبتنی بر اومانیسم هستند که از آن تحت عنوان دهکده جهانی یاد می‌کنند که این تمدن با آرمانهای انقلاب اسلامی همخوانی ندارد پس دشمنی آمریکا با ما دشمنی دو تمدن است.

نجات افزود: مدل براندازی غرب در مقابل انقلاب اسلامی طی این ۴۰ سال تغییر کرده است و در این مدل جدید براندازی، تکیه بر افراد فرودست جامعه و کسانی است که محصول حاشیه‌نشینی و بی‌سوادی هستند و در فضای مجازی آلوده شده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا درحال فروپاشی است ادامه داد: خود آمریکایی‌ها می‌گویند لیبرال دموکراسی ۷۰ سال است که در آمریکا مرده و این کشور در تعداد فقرا، معتادان و زنان قربانی تجاوز جنسی جزء پنج کشور نخست دنیاست.

دوازدهمین همایش نخبگان عصر ستایشگری با حضور جمعی از مداحان کشوری و همکاری هیات رزمندگان اسلام و سازمان بسیج مداحان تا پنجشنبه در مشهد ادامه دارد.

برگزاری کارگاه‌هایی با عناوینی چون مداحان و گام دوم انقلاب، مداحان و خانواده، مداحان و آموزش، مداحان در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی از جمله محورهای این همایش است.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “سردار نجات: مدل جدید براندازی غرب، تکیه بر افراد فرودست و کسانی است که محصول حاشیه‌نشینی و بی‌سوادی هستند؛ این افراد در فضای مجازی آلوده شده‌اند”

  1. ‏‏افتخار انقلاب ما حمایت از پابرهنگان است
    ‏‏افتخار انقلاب ما حمایت از پابرهنگان است ‏

    ‏‏خلاصه کلام اینکه بیان این واقعیت که در حکومت اسلامى بهاى بیشتر و فزونتر از آنِ کسى است که تقوا داشته باشد، نه ثروت و مال و قدرت و همه مدیران وکارگزاران و رهبران و روحانیون نظام و حکومت عدل موظفند که با فقرا و مستمندان و پابرهنه ها بیشتر حشر و نشر و جلسه و مراوده و معارفه و رفاقت داشته باشند تا متمکنین و مرفهین، و در کنار مستمندان و پابرهنه ها بودن و خود را در عرض آنان دانستن و قرار دادن، افتخار بزرگى است که نصیب اولیا شده و عملًا به شبهات و القائات خاتمه مى دهد، که بحمدالله در جمهورى اسلامى ایران، اساس این تفکر و بینش در حال پیاده شدن است.‏

    ‏‏و همچنین مسئولین محترم کشور ایران على رغم محاصرات شدید اقتصادى وکمبود درآمدها، تمامى کوشش و تلاش خود را صرف فقرزدایى جامعه کرده اند و همه آرمان و آرزوى ملت و دولت و مسئولین کشور ماست که روزى فقر و تهیدستى از جامعه ما رخت بربندد و مردم عزیز و صبور و غیرتمند کشور از رفاه در زندگى مادى ‏‏‏و معنوى برخوردار باشند.

    خدا نیاورد آن روزى را که سیاست ما و سیاست مسئولین کشور ما پشت کردن به دفاع از محرومین و رو آوردن به حمایت از سرمایه دارها گردد و اغنیا و ثروتمندان ازاعتبار و عنایت بیشترى برخوردار شوند. معاذالله که این با سیره و روش انبیا و امیرالمؤمنین و ائمه معصومین- علیهم السلام- سازگار نیست، دامن حرمت و پاک روحانیت از آن منزه است، تا ابد هم باید منزه باشد و این از افتخارات و برکات کشور و انقلاب و روحانیت ما است که به حمایت از پابرهنگان برخاسته است و شعار دفاع از حقوق مستضعفان را زنده کرده است. از آنجا که محرومیت زدایى، عقیده و راه و رسم زندگى ما است، جهانخواران در این مورد هم ما را آرام نگذاشته اند و براى ناتوان ساختن دولت ودست اندرکاران کشور ما حلقه هاى محاصره را تنگتر کرده اند و بغض و کینه و ترس و وحشت خود را در این حرکت مردمى و تاریخى تا مرز هزاران توطئه سیاسى- اقتصادى ظاهر ساخته اند و بدون شک جهانخواران به همان میزان که از شهادت طلبى و سایر ارزشهاى ایثارگرانه ملت ما واهمه دارند، از گرایش و روح اقتصاد اسلام به طرف حمایت از پابرهنگان در هراسند و مسلّم هر قدر کشور ما به طرف فقرزدایى و دفاع از محرومان حرکت کند، امید جهانخواران از ما منقطع و گرایش ملتهاى جهان به اسلام زیادتر مى شود و روحانیت عزیز باید به این اصل توجه عمیق داشته باشند و افتخار تاریخى و بیش از هزار ساله پناهگاهىِ محرومان را براى خود حفظ کنند و به سایر مسئولین و مردم توصیه نمایند که ما نباید گرایش و توجه بى شائبه محرومین را به انقلاب و حمایت بیدریغ آنان را از اسلام فراموش کنیم و بدون جواب بگذاریم.‏‏ ۵۳۸‏
    کتابآیین انقلاب اسلامی (ج.۲) صفحه ۵۸۷

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close