اخبار بروجرد

علاءالدین بروجردی: اختصاص اعتبار سالانه ۵۹ میلیارد تومانی برای بروجرد به معنای سهم هیچ از توسعه تلقی می‌شود

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: عدم رعایت اصل عدالت‌محوری در توزیع اعتبارات در لرستان مصداق ضعیف‌کشی است.

به گزارش فارس، علاءالدین بروجردی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار کرد: رعایت نکردن اصل عدالت‌محوری در توزیع اعتبارات در لرستان و ناچیز بودن سهم بروجرد از این مهم مصداق ضعیف‌کشی است.

وی از رعایت عدالت‌محوری در توزیع بودجه‌ها و اعتبارات به عنوان اصلی ضروری یاد و عنوان کرد: حال آنکه این مهم در خصوص بروجرد به عنوان دومین شهر پرجمعیت لرستان اجرایی نمی‌شود. 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت خاطرنشان کرد: در حالی رعایت اصل شفافیت و انعکاس بودجه‌ها و اعتبارات تخصیص‌یافته به مردم ضروری است که این مهم در لرستان رعایت نمی‌شود.

بروجردی ادامه داد: در حالی با محدودیت بودجه‌های تخصیصی در لرستان به عنوان استانی توسعه‌نیافته و به شدت نیازمند  اعتبارات بیشتر مواجهیم که در تزریق اعتبارات به شهرستان‌های استان اصل عدالت‌محوری رعایت نمی‌شود.

وی افزود: اختصاص اعتبار سالانه ۵۹ میلیارد تومانی برای بروجرد به معنای سهم هیچ از توسعه تلقی می‌شود که در کنار رعایت نشدن عدالت در تزریق اعتبارات و خلأ چتر حمایتی سرمایه‌گذاران مصداق ضعیف‌کشی است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص بودجه یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی حوزه بحران به لرستان بیان کرد: سهم شهرداری بروجرد از مجموع بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیصی به شهرداری‌های استان از این محل بسیار ناچیز و ناکافی است.

بروجردی با به خواندن گلایه‌های مردمی مبنی بر مظلومیت بروجرد در تزریق اعتبارات عنوان کرد: توزیع اعتبارات بدون توجه به شاخص‌ها و اصل عدالت پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه با انتقاد از سنگ‌اندازی در کار سرمایه‌گذاران، افزود: مدعی مبارزه جدی با هرگونه فساد و انحراف هستیم، اما در عین باید پیش پای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرد تا آنان با احساس امنیت به فعالیت در حوزه‌های تولیدی و اقتصادی مشغول شوند.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت تصریح کرد: از سویی اعتبارات دولتی کافی نیست و از سوی دیگر بستر را برای فعالیت سرمایه‌گذاران مهیا نمی‌کنیم، با این تفاسیر باید منتظر افزایش آمار مهاجرت جوانان باشیم.

بروجردی با تاکید بر اینکه نمی‌توان بی تفاوت نظاره‌گره  وضعیت بسیار نامطلوب مردم بود، ادامه داد: انتظار جدی ما این است که نگاه مرکز لرستان در تخصیص اعتبارات عدالت‌محور بوده و اینگونه نباشد که مردم به دلیل رعایت نشدن این اصل واگرایی را از درون استان دنبال کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “علاءالدین بروجردی: اختصاص اعتبار سالانه ۵۹ میلیارد تومانی برای بروجرد به معنای سهم هیچ از توسعه تلقی می‌شود”

  1. بعد از ۲۰ سال متوجه شدین؟ گوش ما مردم از این حرفا پره و بهتر از شما این مصائب و مشکلات رو میدونیم اگر هنری داشتید الان باید در مرکز مشغول چانه زنی بودین
    در این ۲۰ سال چه شهرهایی که صاحب فرودگاه و راه اهن و دانشگاه علوم پزشکی و …نشدن چه جوابی دارین ؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close