اخبار بروجرد

گفتگو با مدیر سازمان آرامستان های بروجرد

روزهای بروجرد- سازمان آرامستان های شهرداری بروجرد از جمله سازمان هایی است که عملکرد خوب آن موجب رضایتمندی شهروندان بروجردی است نمونه اخیر آن ساماندهی آرامستان و ترافیک پنج شنبه آخر سال بود که با همکاری پلیس راهور و بر خلاف سال های گذشته روز کم حاشیه و ترافیک روانی را برای همشهریان بوجود آورد.

گفتگوی ما با مدیرعامل سازمان آرامستان های بروجرد را در ادامه می خوانید:

?خودتان را معرفی کنید:

?احمدرضا محمدی حدود ۲۴ سالي می شود که در خدمت همشهریان عزیز در شهرداری بروجرد مشغول هستم.

?مستقیم بر سر مشکلات شهرداری برویم بنظر شما که تجربه زیادی در شهرداری بروجرد دارید علت بوجود آمدن مشکلات این نهاد چیست؟

?بنده در این چند سالی در بخش های مختلف شهرداری تجربه کسب کردم نبود برنامه مدون، عدم نظارت دقیق و صحیح، عدم وجود درآمد پایدار که همین مسئله هم بر می‌گردد به همان دو مورد قبلی که عرض کردم، استخدام های بی رویه و بدون ضابطه و مشخصا نبود انضباط مالی چیزی که این روزهای شهردار محترم به دنبال برقراری آن می‌باشد.

? راه برون رفت از وضعیت موجود را چه مي دانيد؟

?همان طور که عرض کردم ایجاد درآمد پایدار، برون سپاری و جذب سرمایه گذار در بخش‌های مختلف مخصوصا در زمینه های بوم گردی و گردشگری می‌تواند راهگشا باشد اما این مسئله در سایه کاهش هزینه های اضافه و انضباط مالی محقق خواهد شد. از جمله راهکاری کوتاه مدت نیز می‌توان در سایه تعامل با سایر ادارات با تشکیل کارگروه هاي مختلف پیگیر مطالبات معوق نیز باشیم.

? شهردار جدید جناب آقای جافری و برنامه های ایشان چگونه می بینید ؟

?دکتر جافری فردی با تجربه و کاردان و از معدود شهرداراني هستند که با تخصص و سواد کافی پای در این مسیر گذاشته اند ایشان را فردی با اخلاق و جدی در کار دیده ام و برنامه های ایشان دقیقا پوشش دهنده نقاط ضعف شهرداری بروجرد است. انضباط مالی و ایجاد درآمد پایدار و قانونمند عمل کردن، که نشان از تجربه بالای ایشان می‌باشد که در تمام برنامه هایشان تاکید بر برون سپاری دارند .

? سازمان شما برای بهبود خدمت رسانی و رضایتمندی شهروندان در سال آینده چه برنامه هایی دارد؟

?سازمان آرامستان ها در نظر دارد قسمتی از سازمان را برون سپاری نماید و از دیگر برنامه های سازمان تملک زمین جهت ساخت تالار چند منظوره و حسینیه جهت مراسم های مختلف، توسعه فضای سبز که از دغدغه های اصلی مسئولین می باشد، خرید و نصب کیوسک الکترونیک در آرامستان دارالسلام جهت مراجعین که اطلاع از محل قبر متوفی ندارند، نصب چندین تابلو روان در ورودی آرامستان دارالسلام و باغ رضوان جهت مراجعین محترم در خصوص ساعت کفن و دفن میت، خرید و راه اندازی خط تلفن ۱۵۳۰ جهت تماس که مخصوص آرامستان های کشور می‌باشد.

?همچنین تهیه نقشه طرح جامع سازمان آرامستان، پیگیری تملک زمین جهت آرامستان که ان شاءلله با همکاری تمامی مسئولین ذی ربط در سال آینده محقق خواهد شد.

?و سخن پایانی…

?در پایان این نوید را به مردم بروجرد خواهیم داد که همشهریان عزیزم شهرداری بروجرد را متفاوت با سالهای گذشته خواهند دید.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “گفتگو با مدیر سازمان آرامستان های بروجرد”

  1. سلام. چرا هیچ تلفنی از سازمان آرامستان های بروجرد در اینترنت نیست ؟ من ساکن تهرانم . با شهرداری بروجرد تماس گرفتم گفتن ۱۵۳۰ رو بگیر اما سامانه میگه شماره اشتباه است . لطفا یک شماره از این سازمان یا روابط عمومی دارالسللم منتشر کنید . من ایمیل هم زدم به شهرداری، پاسخی ندادند . مجبورم مرخصی بگیرم و سفر کنم به بروجرد تا کارم رو انجام بدم . در حالیکه بهشت زهرای تهران همه امکاناتش اینترنتی هست . متشکرم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close