لرستان

دستگیری اعضای باند جعل کارت پایان خدمت در لرستان

روزهای بروجرد– فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند پنج‌نفره جعل کارت پایان خدمت در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده جعل کارت پایان خدمت از لرستان و استان‌های هم‌جوار به پلیس آگاهی استان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی پنج جاعل را دراین‌رابطه شناسایی و در عملیاتی ضربتی در شهرستان خرم‌آباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: متهمان در تحقیقات صورت‌گرفته و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به ۲۲ فقره کارت پایان خدمت جعلی اعتراف کردند.

سردار الهی با اشاره به اینکه این پرونده از طریق شعبه دادگاه کیفری دو شهرستان خرم‌آباد رسیدگی شد، گفت: متهم ردیف اول به اتهام فراهم‌کردن موجبات معافیت دیگری از خدمت وظیفه عمومی از طریق مکتوم داشتن حقیقت و فریب به تحمل پنج سال حبس تعزیری محکوم، متهمان ردیف دوم تا پنجم به همین اتهام به دو سال حبس تعزیری محکوم و متهمان ردیف ۶ تا ۲۷ به اتهام دریافت کارت جعلی پایان خدمت به یک سال حبس تعزیری محکوم که برای ۱۵ نفر از آنها یک سال حبس به مدت سه سال به حالت تعلیق ساده درآورده شده است.

سردار الهی، ضمن تقدیر از همکاری و حمایت همه‌جانبه دستگاه قضائی با پلیس با اشاره به اینکه اعمال مجرمانه کلاهبرداران و سودجویان از دید پلیس‌مخفی نخواهد ماند به شهروندان توصیه کرد، در صورت برخورد با این‌گونه موارد بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close