لرستان

فرماندار خرم‎آباد: ساخت هتل و پاساژ بدون پارکینگ خیانت در حق شهر است

روزهای بروجرد- فرماندار خرم‎آباد گفت: ساخت هتل و پاساژ بدون پارکینگ خیانت در حق شهر است.
به گزارش ایسنا، اسد عبدالهی در جلسه ستاد خدمات سفر استان اظهار کرد: با توجه به همزمانی تعطیلات بهاری و طبیعت سرسبز خرم‎آباد و وجود ۵۰ درصد جاذبه‎های گردشگری استان در این شهرستان هر ساله پذیرای تعداد زیادی از هموطنان از اقضی نقاط کشور هستیم.
وی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۴۵ هزار و ۸۲۶ نفر مسافر نوروزی از خرم‎آباد دیدن کردند که معادل ۳۰ درصد تمامی مسافران استان بود.
عبدالهی با بیان اینکه در بعضی از روزها حدود ۱۲ هزار نفر از بیشه بازدید می ‎ کردند، ادامه داد: با این وجود هنوز زیرساخت‎ها در حد مطلوبی نیستند.
فرماندار خرم‎آباد با بیان اینکه باید به سمتی پیش رویم که مهمانان زیادی را جذب کنیم، گفت: هم ‎ اکنون حدود ۵۰ درصد مشکلات را کاهش داده‎ایم.
وی ترمینال شهرداری را یکی از این موارد عنوان کرد و افزود: این طرح از سال ۹۲ شروع شد و اعتبار آن ۷۰۰ میلیارد ریال است که با آن تعاونی‎ها سامان داده شده و دفتر آنها را در شهر پلمب کردیم.
عبدالهی بیان کرد: متاسفانه دیدی که بین دستگاه‎ها وجود دارد این است که فکر می‎کنند فرمانداری و استانداری باید در هر کاری ورود کنند.
فرماندار خرم‎آباد با اشاره به عرضه دام زنده در ورودی الشتر و کوهدشت بیان کرد: چند نفر دامدار و چوبدار اقدام به این کار می‎کنند که برای آنان پرونده قضایی تشکیل شده و اخطارهای لازم را نیز داده‎ایم.
وی با بیان اینکه بعضی از پروژه‎ها صاحب ندارند تا زمانی‎که به مرحله عکس گرفتن می‎رسند، ادامه داد: بعد از آن همگی ادعای مالکیت آن را دارند و می‎گویند ما بودیم.
عبدالهی در ادامه به شهربازی کیو نیز اشاره کرد و با بیان اینکه سه سال از اتمام قرارداد اجاره آن می ‎ گذرد، گفت: این فرد هنوز تخلیه نکرده و در حال طی کردن مراحل قضایی کار هستیم و متاسفانه روند آن طول کشیده است.
این مسئول بیان کرد: این مکان می‎تواند در اشتغال زایی نقش بسزایی داشته باشد اما بدون استفاده باقی مانده است.
وی با اشاره به جمعیت متراکم ۴۰۰ هزار نفری شهر خرم‎آباد بیان کرد: متاسفانه شاهد معضل ترافیک در این شهر هستیم و هتل و پاساژهایی ساخته شده که پارکینگ ندارند؛ اینها خیانتی است که در حق شهر شده و باید مسببان باید پاسخگو باشند.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close