اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد در بازدید از اداره آموزش و پرورش: مدارس فرسوده مشکل اصلی آموزش و پرورش بروجرد است

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: مدارس فرسوده و تخریبی از مشکلات اصلی آموزش و پرورش این شهرستان هستند.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز پنجشنبه درحاشیه بازدید سرزده از آموزش و پرورش بروجرد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشتر مدارس بروجرد بیش از چهل سال قدمت دارند و مناسب برای تحصیل علم و دانش نیستند.

وی با بیان اینکه نوسازی در مدارس بروجرد باید فعال شود، اظهارداشت: باید با شناسایی مدارس فرسوده اقدامات لازم در جهت بازسازی و بهسازی آنها انجام شود.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: مشکلات شهرستان بروجرد با تخصیص اعتبارات استانی حل و فصل نمی شود و باید از ظرفیت بالای نمایندگان در جهت جذب اعتبارات ملی بهره مند شد.

رحیمی اضافه کرد: با توجه به اینکه ۳۰ تا ۴۰ درصد اعتبارات هر وزارت خانه شناور و در اختیار وزیر است، نمایندگان شهرستان برای جذب بیشتر این اعتبارات تلاش کنند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تقویت شود که تحقق این مهم با حمایت های بیشتر خیرین صورت می گیرد.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: شهرستان بروجرد در بیشتر حوزه های عمرانی و خدماتی مشکل دارد که برطرف کردن آنها نیازمند تلاش مضاعف و اقدام جهادی است.

رحیمی افزود: با توجه به همه مشکلاتی که پیش روی آموزش و پرورش بروجرد وجود دارد و تحصیل بیش از ۵۰ هزار دانش آموزعملکرد این اداره قابل قبول است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close