اخبار بروجرد

عباس گودرزی در تذکر شفاهی: تورم کالاهای وارداتی با ارز آزاد از کالاهای اساسی وارداتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی کمتر است

روزهای بروجرد- نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خواستار تعلق سبد کالا به خانواده‌های نیازمند فاقد حمایت ارگان‌های دولتی شد.

به گزارش خانه ملت، عباس گودرزی در نشست علنی روز پنج شنبه، ۲ اسفندماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت درباره گرانی و تورم در بازار گفت: تبصره‌ای داشتیم که ۱۴ میلیارد دلار برای تهیه کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به تصویب رسید اما در حال حاضر کالاهایی که با ارز آزاد وارد شده اند تورم کمتری نسبت به این کالاها دارند لذا از جیب ملت برای تأمین کالاهای اساسی می‌دهیم اما آنها ارزان نمی‌شوند و این کاملا ضرر است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره سبد کالا گفت: سبد کالا به خانواده‌هایی که نیازمند بوده و بیمه نیستند و تحت حمایت هیچ ارگانی قرار ندارند، تعلق نمی‌گیرد که باید رسیدگی شود.

وی خطاب به وزیر کشاورزی تذکر داد: جنابعالی که در حاضر حاضر در استان لرستان حضور دارید لطفا به مسائل بروجرد رسیدگی کنید چرا که هزار و ۳۰۰ رشته قنات در این شهرستان وجود دارد که تنها ۳۰ رشته مورد لایروبی قرار می گیرد؛ همچنین کشاورزی که صاحب زمین هستند مالکیتی ندارند که باید به این موضوع نیز رسیدگی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به وزیر نیرو خاطر نشان ساخت: قرار بود پست برق ۲۳۰ کیلوولتی بروجرد در سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد اما در حال حاضر تنها ۱۸ درصد پیشرفت داشته است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close