اخبار ایران

تصاویر مراسم معارفه ابراهیم رئیسی به عنوان رییس قوه قضاییه

روزهای بروجرد- مراسم تکریم و معارفه رئیس قوه قضاییه با حضور مسئولان لشکری، کشوری و قضایی روز بیستم اسفندماه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبری برگزار شده، چهر‌هایی همچون حجت‌الاسلام صدیقی، ناطق نوری، سردار صفوی و قاضی صلواتی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در این مراسم سخنرانی کرد.

هیچکس حق دور زدن قانون را ندارد

سیدابراهیم رئیسی در مراسم معارفه‌اش به عنوان رئیس قوه قضائیه ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) و تشکر از همه حاضرین گفت: باید ابتدا شاکر نعمت‌های خدا باشم در توفیقاتی که عنایت کرد و زمینه‌ای که فراهم کرد تا بتوانم خدمتگزار باشم بویژه خدمتگزاری‌ام در آستان قدس رضوی و امیدوارم اعتماد مقام معظم رهبری در مسئولیت قوه موجب شرمندگی بنده به خدمت ایشان و مردم نشود و صمیمانه از حسن اعتماد ایشان تقدیر می‌کنم.

وی با اشاره به ضرورت اجرای عدالت گفت: اجرای عدالت باید به گونه‌ای باشد که هیچکس در هیچ جایگاهی حق دور زدن قانون را نداشته باشد

به گزارش فرارو، رهبر انقلاب ۱۶ اسفندماه در حکمی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رییسی را به سمت ریاست قوه قضاییه منصوب کردند. همچنین رهبر انقلاب ۹ دی ماه سال جاری در حکمی آیت‌الله آملی لاریجانی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فق‌های شورای نگهبان منصوب کردند. در این مراسم سیدابراهیم رئیسی حکم ریاست قوه قضائیه را از رئیس دفتر مقام معظم رهبری دریافت کرد.

عکاس: شیروانی – شیربند/میزان

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close