اخبار بروجردویژه ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان: ساخت بیمارستان جدید در بروجرد ضروری است

روزهای بروجرد- رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: احداث بیمارستان جدید در بروجرد ضروری است.

به گزارش ایسنا، بهرام دلفان در جلسه احصای مشکلات حوزه بهداشت و درمان بروجرد که با حضور تیم تخصصی وزارت بهداشت و درمان در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای وضعیت درمانی شهرستان، کمک و همراهی کلیه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

او تصریح کرد: ساختمان بیمارستان چمران بروجرد فرسوده بوده و طبق نظر پدافند غیرعامل باید هرچه سریع‌تر باید بیمارستان جدید در آنجا ساخته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه در این راستا باید کار انقلابی صورت گیرد، افزود: در صورت اختصاص زمین با کاربری بهداشتی و درمانی، پیگیری احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام خواهد شد.

دلفان خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات درمانی بروجرد اختصاص پزشک عمومی در دستور کار قرار می‌گیرد و برای اینکه بروجرد قطب درمان شرق استان شود باید دانشگاه علوم پزشکی در این شهرستان راه‌اندازی شود.

او اضافه کرد: تأمین سلامت مردم نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و تأثیرگذار است و برگزاری این نشست‌ها برای تسریع و همکاری در سلامت مردم ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: در بخش درمان نیز تأمین زمین مورد نیاز جهت احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی جدید توسط مسئولین شهر در اسرع وقت کاری مهم، حیاتی و ضروری برای ارائه خدمات درمانی به مردم است.

دلفان ادامه داد: کمبود نیرو، کمبود متخصص و عقب افتادن کارانه از جمله مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد است.

 

 

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close