لرستان

برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی لرستان در ۱۶ حوزه امتحانی

روزهای بروجرد- رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی لرستان با شرکت هفت هزار و ۵۳۶ نفر در ۱۶ حوزه امتحانی شش شهرستان استان خبر داد.

به گزارش ایکنا، سید‌علی‌نادر دهقانی‌الوار در جمع خبرنگاران‌ با اشاره به برگزاری ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هم‌زمان با سراسر کشور‌ در لرستان، گفت: این آزمون جمعه، ۱۷ اسفند در شش شهرستان خرم‌آباد شامل شرکت‌کنندگانی که محل آزمون را خرم‌آباد الشتر و دوره انتخاب کرده‌اند و بروجرد شامل بروجرد و دورود، نورآباد، الیگودرز شامل ازنا و الیگودرز، پل‌دختر شامل پل‌دختر و رومشگان و کوهدشت برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در مجموع برای ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ۱۶ حوزه امتحانی در این شش شهر بر اساس میزان شرکت‌کنندگان در نظر گرفته‌ شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان تأکید کرد: از شرکت‌کنندگان و متقاضیان تقاضا داریم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه برای رفع نقص به باجه‌های درنظرگرفته شده در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد و کوهدشت مراجعه و نسبت به اصلاح مدارک خود اقدام کنند.

عضو هیئت‌ علمی جهاد دانشگاهی لرستان یادآور شد: این آزمون در استان مانند همه استان‌های کشور با استقبال خیلی خوب متقاضیان مواجه شده است.

دهقانی‌الوار اضافه کرد: در استان لرستان هفت هزار و ۵۳۶ نفر در رشته‌های مختلف برای آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین تعداد متقاضیان مربوط به خرم‌آباد و کوهدشت و کمترین مربوط به شهرستان دوره چگنی است.

وی تصریح کرد: فرآیند آزمون استخدامی همزمان با سراسر کشور ساعت ۸:۳۰ دقیقه روز جمعه شروع خواهد شد و امیدواریم با کمک، مساعدت و حضور به‌موقع و همچنین نظم و دقتی که همه شرکت‌کنندگان خواهند داشت به نحو احسن در استان برگزار شود.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: از سیدموسی خادمی، استاندار، معاونان استانداری به‌ویژه معاون هماهنگی امور اقتصادی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، رؤسای دانشگاه‌ها، فرمانداران و همه کسانی که در فرایند آزمون به جهاد دانشگاهی به‌عنوان سازمان مجری آزمون کمک کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

دهقانی‌الوار بیان کرد: همه مقدمات لازم برای آزمون اندیشیده شده و امیدواریم بتوانیم آزمونی موفق در کشور مانند همه آزمون‌ها برگزار کنیم و به وظیفه‌ای که محول شده است به‌نحو احسن عمل کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close