اخبار بروجرد

بروجرد صاحب شهربازی می شود/ با مصوبه شورای شهر زمین شهربازی بروجرد مشخص شد

روزهای بروجرد- رئیس کمیسیون عمرانی شورای شهر بروجرد از مصوبه این شورا برای ساخت شهربازی خبر داد.

فریبرز محسنی در این باره افزود: به پیشنهاد شهردار محترم و تصویب شورای شهر زمین واقع در پشت شبکه بهداشت که در میدان نواب قرار دارد به عنوان محل ساخت شهربازی بروجرد اختصاص یافت.

عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: این زمین متعلق به شهرداری است و قرار است علاوه بر شهربازی یک فضای سبز مناسب نیز برای تفریح شهروندان فرهیخته و شاد بروجردی طراحی و اجرا شود.

محسنی افزود: شورای شهر و شهرداری اجازه هیچ گونه ساخت و ساز را در این منطقه نخواهند داد و علاوه بر این با ساخت یک پارک بر وسعت فضای سبز این منطقه که ریه های تنفسی شهر است، خواهند افزود.

عضو شورای شهر در مورد پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد نیز گفت: شورای شهر و شهردار شبانه روز در حال تلاش برای پرداخت معوقات زحمتکشان شهرداری هستند و امیدواریم بزودی حقوق و پاداش پرسنل شهرداری را پرداخت کنیم.

تگ ها

مقالات مشابه

2 thoughts on “بروجرد صاحب شهربازی می شود/ با مصوبه شورای شهر زمین شهربازی بروجرد مشخص شد”

  1. طرح بسیار خوبی است با توجه به قرار گیری در منطقه ای که گردشگران و مسافران علاقه زیادی به اون دارن به نحوی که اکثر مسافرا اونجا چادر میزنن و قرار گیری در کنار مجتمع در حال ساخت هشت بهشت میتونه به یه قطب گردشگری تبدیل بشه در صورت اجرای این طرح با دقت و ظرافت و طراحی بخش های مختلفی مثل شهربازی، دریاچه مصنوعی، کمپینگ گردشکری، پارک مینیاتوری و پارک ابی میتونه به یک منبع درامد پایدار برای شهرداری و رشد و توسعه گردشگری تبدیل بشه

  2. ای کاش در مکان یابی مراکز خرید دقت بیشتری بشه. الان علیرغم طرح خوبی که برای گسترش فضای سبز و ایجاد شهربازی داده شده، مشخصه که مرکز خرید در حال احداث یک مزاحم جدی محسوب می شه و سنخیتی با کاربری این منطقه نداره. نمونه دیگرش هم بنای نیمه کاره ای ست که در پارک فدک در پشت دریاچه ساخته شده و فقط سیما و منظر عمومی پارک رو خراب کرده.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close