اخبار بروجرد

بروجرد شاهرگ حیاتی مخابراتی در کشور است

روزهای بروجرد- مدیر مخابرات لرستان گفت: شهرستان بروجرد به واسطه موقعیت جغرافیایی شاهرگ حیاتی مخابراتی در کشور و استان لرستان است.

به گزارش ایرنا هومان محمودی در جلسه بررسی پروزه های مخابراتی شهرستان بروجرد که در محل فرمانداری برگزار شد افزود: مخابرات شهرستان بروجرد شهرهای دورود، ازنا و الیگودرز را پشتیبانی می کند.

وی اظهار داشت: مهمترین شبکه فیبر نوری کشور استان های خوزستان، همدان و کرمانشاه از بروجرد عبور می کند و امکانات مخابراتی همسان با مرکز استان لرستان در بروجرد وجود دارد.

مدیر مخابرات لرستان گفت: هم اکنون شهرستان بروجرد از ۲ مسیر به شبکه فیبر نوری کشوری وصل است و تا چند ماه آینده نیز مسیر سوم فیبر نوری بروجرد وصل می شود.

محمودی با اشاره به اینکه ۲ ماه است عملیات احداث شبکه فیبر نوری بروجرد به اشترینان و سپس به همدان و دلفان متوقف شده است گفت: مهمترین مشکل این پروژه معارضین هستند که نیاز است فرمانداری مساعدت لازم را دراین راستا انجام دهد.
وی اظهار داشت: این پروزه باید سه ماهه به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه باید در پروژه فاز دوم پایش تصویری بروجرد تسریع شود بیان کرد: ۴۲ نقطه شهر بروجرد برای نصب دوربین در نظر گرفته شده که تاکنون ۱۷ نقطه توسط مخابرات به فیبر نوری متصل و دوربین ها نصب شده اند.

مدیرکل مخابرات لرستان گفت: با مساعدت شهرداری بروجرد شرکت مخابرات لرستان آمادگی دارد ۲۵ نقطه باقی مانده سریعا به شبکه فیبر نوری متصل و عملیات پایش تصویری انجام شود.

فرماندار بروجرد نیز در این جلسه گفت: با توجه به اهمیت موضوع پایش تصویری، ضرورت دارد سریعا اقدامات لازم انجام شود.

عبدالرحیم رحیمی افزود: نصب دوربین در همه نقاط شهر می تواند در کاهش ترافیک و بالا بردن امنیت شهروندان موثر باشد.

وی اظهار داشت: شهرداری بروجرد مجوز های لازم جهت حفاری شبکه فیبر نوری در محل های مشخص شده برای نصب دوربین را صادر کند.

وی بیان کرد: عملیات حفاری شبکه فیبر نوری جهت پایش تصویری شهر بروجرد از نیمه دوم فروردین ماه ۹۸ اغاز می شود.

شهردار بروجرد نیز در این جلسه گفت: پایش تصویری و احداث امکانات زیر ساختی برای این امر یک کار جمعی است و همه باید کمک کنند.

رحیم جافری افزود: با توجه به مشکلات مالی شهرداری بروجرد باید اعتبارات لازم برای حفاری و ترمیم نقاط حفاری در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: شهرداری مشکلی برای حفاری نقاط مورد نظر نصب دوربین های پایش تصویری ندارد و شرکت مخابرات باید بعد از حفاری بازسازی و ترمیم را نیز انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه جلسه تصمیمات لازم برای سرعت بخشیدن به اجرای فاز دوم پایش تصویری بروجرد گرفته شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close