اخبار بروجرد

انتقادات تند امام جمعه بروجرد از حقوق نجومی عضو هیات مدیره بنیاد مستضعفان

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد تاکید کرد: از خبرنگاران و دانشجویان خواهش می‌کنم افرادی که حقوق نجومی می‌گیرند را رسوا کنند تا کسی جرات نکند.
حجت‌الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه در انتقاداتی تند از حقوق نجومی عضو هیات مدیره بنیاد مستضعفان اظهار کرد: یک آقایی {محسن رفیقدوست} آمده تلویزیون و می‌گوید ۱۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرم و ماشین لکسوس دارم. خجالت دارد اصلا تو میفهمی بعضی مردم با یارانه زندگی می‌کنند و رنگ گوشت را نمی‌بینند؟
وی تصریح کرد: تو چیکار میکنی که ۱۹ میلیون حقوق میگیری؟ مردم به نان شب محتاجند آن وقت به حقوق و ماشینت افتخار هم میکنی؟ خبر داری کارگر معدن چقدر حقوق می‌گیرد؟ از وضعیت کارگران خبر داری؟
حسینی در ادامه گفت: مردم از چیزی نترسند، حساسیت بخرج دهند و از حاکمیت بخواهند این افراد را کنار بگذارد چون تعدادی نمی‌فهمند فقر چیست و مردم در چه شرایطی زندگی می‌کنند.
امام جمعه بروجردتاکید کرد: وقتی زندگی مردم را می‌بینیم اشک در چشمانمان جمع می‌شود. در جایى دیدم خانواده‌‌اى اسطبل را خانه خودشان کرده‌اند و می‌گویند فقط معیشت ما را درست کنید ما در همین جایی که هستیم زندگی می‌کنیم.
وی در پایان گفت: از خبرنگاران و دانشجویان خواهش می‌کنم این افراد را رسوا کنند تا کسی جرات نکند چنین حقوقی بگیرد تا افرادی مانند این آقا (محسن رفیقدوست) برکنار شوند.
تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close