اخبار بروجرد

امام جمعه بروجرد: با سوءاستفاده‌کنندگان از اموال عمومی به شدت برخورد شود

روزهای بروجرد- امام جمعه بروجرد گفت: باید با افرادی که اموال عمومی را تخریب کرده و مورد سوء استفاده قرار می‌دهند، به شدت برخورد شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید علی حسینی در دیدار کارکنان اداره منابع طبیعی شهرستان اظهار کرد: یقیناً باید با افرادی که با استفاده از رانت و قدرت اموال عمومی را تخریب کرده و مورد سوءاستفاده قرار می‌دهند، به شدت برخورد شود.

وی عنوان کرد: کسی که با استفاده از رانت و قدرت از اموال عمومی سوء‌استفاده می‌کند، هر کسی که باشد باید جلویش را گرفت.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: منابع طبیعی میراثی است که از گذشتگان بر جای مانده و باید آن را برای استفاده آیندگان حفظ کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: ما باید در حد معقول و قانونی و نه بیش از آن از منابع طبیعی استفاده کرده و از آن را برای بهره آیندگان حفاظت و حراست کنیم.

وی با تاکید بر برخورد شدید با سوءاستفاده‌کنندگان از اموال عمومی افزود: از سویی در حد امکان باید با افراد بی‌بضاعت کنار آمد و با آگاهی‌بخشی به آنان شرایط را برای جلوگیری از تخریب این اموال فراهم کرد.

امام جمعه بروجرد گفت: برخی افراد به نان شب محتاج بوده و از روی ناچاری به استفاده از این اموال روی می‌آورند، بنابراین باید علاوه بر آگاهی‌بخشی، در حد امکان با آنان کنار آمد.

حسینی در ادامه با تاکید بر ضرورت برخورد مناسب، اسلامی و انسانی با ارباب رجوع ادارات افزود: برخورد مناسب با مردم علاوه بر محبوبیت در بین آنان، موجب اعتماد و عدم بدبینی به دولت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورتیکه به معنای واقعی کلمه با ارباب رجوع برخورد مناسبی انجام شود، مردم جذب حکومت خواهند شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Close