اخبار بروجرد

استاندار لرستان: گازرسانی به آبسرده جزو اولویت‌های شرکت گاز لرستان باشد

روزهای بروجرد- استاندار لرستان گفت: گازرسانی به منطقه سردسیر آبسرده باید یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز لرستان باشد.

به گزارش فارس، سید موسی خادمی در آیین کلنگ‌زنی گازرسانی به ۳۶ روستای منطقه آبسرده لرستان اظهار کرد: با توجه به سردسیر بودن منطقه، اتمام پروژه گازرسانی آن باید در اولویت کاری شرکت گاز لرستان قرار گیرد.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود از شرکت گاز پروژه را در زمان‌بندی اعلام شده اجرایی کرده به نتیجه برساند.

استاندار لرستان بیان کرد: شرکت گاز استان در سال ۹۷ جلوتر از برنامه مصوب پیش‌بینی‌شده عمل کرده و انتظار می‌رود در سال ۹۸ نیز این‌گونه باشد.

خادمی با اشاره به کلنگ‌زنی اجرای این پروژه گازرسانی در روز ملی شدن صنعت نفت خاطرنشان کرد: این روز از مظلوم‌ترین و البته مهم‌ترین روزهای تاریخ کشور ایران است.

وی تأکید کرد: در حالی برای همه مناسبت‌ها ایام و هفته‌هایی در نظر گرفته شده که به سالروز ملی شدن صنعت نفت آن‌گونه که باید نمی‌پردازیم.

استاندار لرستان از سالروز ملی شدن صنعت نفت به‌عنوان نخستین رویارویی ما با نظام سلطه و استعمار یاد و تصریح کرد: در این روز قانونمندی، منطق نرم و رعایت قوانین بین‌المللی از سوی ایران بر نظام سلطه پیروز شد.

خادمی اظهار کرد: البته در دوره‌های بعدی نیز منطق و قانونمندی جمهوری اسلامی ایران تکرار شد که برجام یکی از آخرین مصادیق آن به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: در جریان برجام نظام سلطه در برابر منطق ایران تسلیم شد و همه نهادهای بین‌المللی حق را به ایران دادند و این اتفاق بزرگی است.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه مهم صنعت نفت در شرایط جنگ اقتصادی اشاره و عنوان کرد: این صنعت مورد بیشترین آماج حملات قرار گرفته و از سویی بیشترین دفاع را انجام داده و می‌دهد.

خادمی در ادامه در پاسخ به مطالبات روستاییان منطقه آبسرده مبنی بر حل مشکلاتی در حوزه‌های آب، اجرای طرح هادی و احداث پاسگاه منطقه گفت: این موضوعات را پیگیری کرده و می‌کوشیم هر آنچه در کوتاه‌مدت قابل انجام باشد را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: پیگیری‌های زیادی در خصوص احداث پاسگاه در منطقه انجام‌شده و امید است با اخذ مصوبه و دیگر مراحل لازم، این پاسگاه احداث شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close