اخبار بروجرد

عباس گودرزی: گودرزی: عملکرد خوب افراد تقویت و فعل غلط آنها نقد شود

روزهای بروجرد- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر لزوم انسجام میان تمام جریانات سیاسی بیان کرد که تقابل باید با فعل غلط افراد باشد نه با شخص آنها.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره نامه اخیر سردار سلیمانی به رئیس جمهور و حمایت از موازین دیپلماتیک وی در باب تاکید بر لزوم وحدت و انسجام ملی در فضای کنونی گفت: به عقیده من ما باید عملکرد خوب و فعل خیر را تقویت کنیم و بدون ملاحظه و رو دربایستی در برابر موازین غلط و افعال نادرست موضع گیری کرده و مباحث را نقد کنیم.

وی افزود: جریانات سیاسی به خوبی با یکدیگر ارتباط گیری کنند، تعامل و یا تقابل داشته باشند تا مشخص شود نقد یا تقابل ما با فعل غلط افراد است نه با شخص. ما باید فعل غلط را مورد تقابل قرار دهیم نه شخص را. این فرهنگ باید نهادینه شود.

نماینده مردم بروجرد با بیان اینکه «سردار سلیمانی با نامه خود از مواضع دولت آقای روحانی اعلام حمایت کرده و تشخیص داده که این مواضع صحیح است» تصریح کرد: اما برخی افرادی که خودشان را نزدیک به دولت می‌دانند و دولت را وام دار خود می‌پندارند، اهل اعتدال نیستند بلکه به دنبال سهم‌خواهی هستند و من می‌بینم روزی را که آنها از روحانی عبور خواهند کرد.

گودرزی تاکید کرد: اعتدال یعنی استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات کشور و تقویت نظام و خدمت به مردم و همچنین تواضع و ادب در مقابل دوستان و تندی در برابر دشمنان. مردم خودشان قضاوت می‌کنند اعتدال ما چه نمره‌ای دارد.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close