اخبار لرستان

فرمانده انتظامی لرستان: ۹۸۵ هزار انواع مواد محترقه کشف شد/ نصب ۵۵ دوربین روی لباس پلیس

روزهای بروجرد- فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۹۸۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در این استان خبر داد و گفت: ۵۵ دوربین آف لاین روی لباس پلیس واحدهای گشتی لرستان نصب شد.

به گزارش مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران با اشاره به تدابیر اندیشیده برای برقراری نظم و امنیت در ایام پایانی سال به ویژه در چهارشنبه سوری اظهار داشت: ۹۸۵ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شده است.

۵۹۴۰ نفر در عملیات نوروزی پلیس لرستان در دو نوبت کاری حضور دارند

وی با بیان اینکه برنامه‌های پلیس در نوروز ۹۸ با شعار «نشاط بهاری، نظم و قانون مداری» شروع می‌شود، در حوزه پلیس راهور و راه شعار ما «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» است، تصریح کرد: خوشبختانه قانون مداری در لرستان حاکم است و مردم فوریت و غیرفوریت را خوب تشخیص می‌دهند و عمل می‌کنند.

یک فروند بالگرد از هشتم فروردین ماه به لرستان اختصاص می‌یابد

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه یک فروند بالگرد از هشتم فروردین ماه به لرستان اختصاص می‌یابد و از طریق این بالگرد سطح استان تا روز ۱۳ فروردین ماه پایش می‌شود، افزود: ۵۹۴۰ نفر در عملیات نوروزی پلیس لرستان در دو نوبت کاری حضور دارند.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه ۳۴۰ نفر نیروی کمکی از ناجا گرفته‌ایم و بیش از دو هزار نفر شبگرد محلات استان را پایش و کنترل می‌کنند، ادامه داد: ۷۳۴ گشت کلانتری، پاسگاه، پیاده و راهور د. سطح استان فعال است که ۲۴۸ گشت از این تعداد مربوط به پلیس راه و راهور است.

۳۱ ایستگاه پلیس در ایام نوروز راه اندازی می‌شود

وی با بیان اینکه ۳۱ ایستگاه پلیس در ایام نوروز راه اندازی می‌شود و در ۴۸ نقطه استان ایست و بازرسی داریم، تصریح کرد: طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در نوروز اجرا می‌شوند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه ۵۵ دوربین آف لاین روی لباس پلیس استان نصب می‌شود که این از خرم آباد شروع شده است، افزود: ۲۰ نفر از واحدهای گشتی خرم آباد و ۱۰ نفر از واحدهای گشتی بروجرد به این دوربین‌ها مجهز شده اند که به صورت آف لاین اقدامات پلیس و نوع برخورد و گفتمان او با شهروندان را ضبط می‌کند و اگر شهروندی در رابطه با برخورد بد پلیس شکایتی داشته باشد از طریق این دوربین‌ها موضوع پایش می‌شود.

سردار مهدیان نسب یادآور شد: تعداد این دوربین‌ها را به بالای ۲۰۰ عدد باید برسانیم.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close