اخبار بروجرد

فرماندار بروجرد: کمپ های ترک اعتیاد غیرمجاز تعطیل شود

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: طبق قانون فعالیت کمپ های ترک اعتیاد غیرمجازممنوع است براین اساس دستگاه های متولی باید در راستای جلوگیری از فعالیت آنها اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بروجرد درفرمانداری این شهرستان افزود: قوانین مربوط به تاسیس و فعایت کمپ های ترک اعتیاد مشخص است و همه کسانی که مدیریت این اماکن را برعهده دارند باید براساس قانون عمل کنند.

وی اظهار داشت: ادارات و دستگاه های متولی صدور مجوز کمپ های ترک اعتیاد باید از فعالیت کمپ های غیرمجاز جلوگیری نمایند.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: کارگروه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید وظایف خود را دقیق اجرایی کند تا مشکلات پیش رو به راحتی حل و فصل شود.

رحیمی اضافه کرد: بهزیستی نقش مهمی در شناسایی کمپ های ترک اعتیاد غیرمجاز دارد و باید اقدامات لازم را دراین راستا انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه افراد معتاد بیمارهستند، ادامه داد: باید با یک زاویه دید خوب به فرد معتاد نگاه کنیم و اقدامات لازم برای نجات آنها انجام داد.

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرلرستان گفت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر از ۱۳ اسفند در لرستان آغاز و تا پایان اردیبهشت ۹۸ این افراد در کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ خرم آباد نگهداری می شوند.

مجتبی بیرانوند افزود: امسال در ایام تعطیلات نوروز ۴۵۰ نفر از معتادان متجاهر که از سطح استان جمع اوری می شود.

وی اظهارداشت: طبق تفاهم نامه ای که با سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان منعقد شده اردوگاه جدیدی با ظرفیت ۴۰۰ نفر و با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در خرم آباد در حال احداث است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close