اخبار بروجردویژه ها

۱۲۰۰ نیرو در چارت ۷۶۰ نفره شهرداری بروجرد فعالیت می کنند

روزهای بروجرد- معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: شهرداری بروجرد ۱۸۸ میلیارد تومان بدهی به تامین اجتماعی، پرسنل شهرداری، اداره دارایی و بانک‌ها دارد.

به گزارش مهر، احمد مرادپور در مراسم معارفه شهردار جدید بروجرد، با بیان اینکه بروجرد شهری با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت، شهر فرزانگان، شهیدی ها و اوستاها و شهیدان والا مقام است، اظهار داشت: شهرداری بروجرد در ۱۰ ماه گذشته ۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمد داشته است.

وی افزود: از این میزان، مبلغ ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ارزش افزوده بوده و ۱۵ میلیارد از طریق فروش املاک بدست آمده است، ۵ میلیارد از ماده ۱۰۰ و ۱۴ میلیارد تومان هم از دیگر منابع استخراج شده که ۴ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان نیز برای پرداخت حقوق پرسنل هزینه شده است.

۱۲۰۰ نیرو در چارت ۷۶۰ نفره شهرداری بروجرد فعالیت می کنند

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه این وضعیت نشان دهنده پوشش درآمدی پایین است، تصریح کرد: شهرداری بروجرد ۹۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی، ۳۰ میلیارد تومان به اداره دارایی، ۱۵ میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی، ۴۵ میلیارد تومان بابت حقوق معوقه پرسنل و ۸ میلیارد تومان بابت تسهیلات بانکی بدهکار است که در مقابل تنها ۹ میلیارد تومان از دستگاه های اجرایی شهرستان طلب دارد.

مرادپور ادامه داد: چارت نیروی سازمانی شهرداری بروجرد ۶۷۰ نفر شامل ۲۲۸ نفر در پست سازمانی و ۴۴۲ نفر جای خالی برای استخدام نیرو است، اما در حال حاضر یک هزار و ۲۱۳ حقوق بگیر در حال فعالیت در شهرداری بروجرد هستند.

وی با بیان اینکه «رحیم جافری» در هر سمت و هر شهری خدمت کرده موفق بوده و اگر در بروجرد با مشکل برخورد کند باید علت آن را در اعضای شورای اسلامی شهر جستجو کرد، تاکید کرد: استاندار لرستان برای پیشرفت بروجرد هر خدمتی لازم باشد انجام می دهد و قول می دهیم شبانه روز برای برطرف شدن مشکلات بروجرد وقت بگذاریم.

معاون استاندار لرستان افزود: اختلافات موجود در بین مسئولان باید اختلاف سلیقه در سبقت گرفتن برای خدمت به مردم باشد نه اختلافات سیاسی.

مرادپور با تاکید بر اینکه مسئولان بدانند که مردم را نباید درگیر مسائل شخصی کنند و افرادی که توانایی انجام مسئولیت ندارند کنار بروند، افزود: شفافیت مالی، تعدیل نیروی انسانی و جذب سرمایه گذار از مهمترین اولویت های کاری شهردار بروجرد است.

هیچ یک از نیروهای شهرداری بروجرد اخراج نمی شوند

رحیم جافری شهردار بروجرد نیز در سخنانی گفت: بروجرد پتانسیل های زیادی دارد و باید با تعامل مسئولان و دستگاه های اجرایی پتانسیل های بالقوه را به بالفعل تبدیل کنیم.

وی تصریح کرد: تزریق نیروی مازاد بر پیکر نحیف شهرداری درست نیست چرا اینقدر استخدام قومیتی و قبیله ای انجام گرفته است؟ مخالف این شیوه مدیریت هستیم.

شهردار بروجرد با بیان اینکه انضباط مالی شاکله توسعه و ترقی شهر است، ادامه داد: همه شهرداری ها درآمد دارند و احیانا اگر با شهرداری روبرو هستیم که مشکلات مالی زیادی دارد بدانید آنجا سوء مدیریت شده است.

جافری با تاکید بر انتخاب مدیران بر اساس مولفه شایسته سالاری یادآور شد: مدیران ضعیف باید کنار گذاشته شوند نباید هیچ مدیری از اصلاح ساختار جدید شهرداری گلایه مند شود.

به گفته وی، هیچ یک از نیروهای شهرداری بروجرد اخراج نمی شوند ولی هر نیرو به میزان تلاشش از منافع شهرداری که از جیب مردم تامین می شود منتفع خواهد شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close