اخبار بروجردویژه ها

معاون سیاسی استاندار لرستان: باید در مسیر بزرگان بروجرد حرکت کنیم/ فرماندار جدید بروجرد سوابق خوبی دارد

روزهای بروجرد- معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان گفت: دستاوردهای انقلاب بازخوانی شود تا مسیری که برای آن هزاران شهید، جانباز و آزاده تقدیم شده مورد سنجش قرار گیرد.

به گزارش ایرنا حبیب اله خجسته پور درآیین معارفه فرماندار جدید بروجرد در محل فرمانداری ویژه این شهرستان اظهارداشت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران با عطر و بوی فاطمی عجین شده است، این نظام با نام و یاد حضرت فاطمه زهرا (س) به پیروزی رسید.

وی افزود: نظام در طول چهار دهه انقلاب با افتخار مسیر خود را پشت سر گذاشته و در این راه خدمات شایانی به مردم درحوزه های مختلف به ویژه آبرسانی، برق رسانی، گازرسانی و راهسازی ارائه شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان با تاکید براینکه انقلاب اسلامی خدمات شایانی به محرومان ارائه داده است، اضافه کرد: این انقلاب بر پایه ارزش های دینی شکل گرفته و حاکم شدن این ارزش ها باعث پیروزی و پیشرفت های همه جانبه در طول این چهل سال شده است.

خجسته پور ادامه داد: درمیان ۲ بلوک شرق و غرب، انقلاب کردیم تا نظام مردم سالار در کشور حاکم شود و آن شعار معروف انقلابیون در سال ۵۷ محقق شود.

وی اضافه کرد: انقلاب کردیم که حرف و عملمان یکی باشد براین اساس مدیران باید فاصله شان را با مردم یکی کنند و به وعده هایشان پایبند باشند.

معاون استاندار لرستان گفت: امروز باید مکارم اخلاقی را رعایت کنیم و در عمل و رفتار صداقت داشته باشیم.

خجسته پور افزود: اگرکوچکترین لغزشی در افکارمان داشته باشیم به خون شهدا خیانت کرده ایم.

وی اظهارداشت: باید دست به دست هم دهیم تا با تثبیت مدیریتی در فرمانداری بروجرد روند رو به رشد و همه جانبه را در این شهرستان را ادامه دهیم.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: فرماندارجدید بروجرد سوابق خوبی درحوزه مدیریت فرمانداری دارد و فرماندار یکی از شهرهای خوب و استراتژیک کشور بوده است.

خجسته پوراضافه کرد: باید با همدلی و همکاری همه مردم، امام جمعه شهرستان، مسئولان و فعالان حوزه سیاسی، اجتماعی و رسانه ها مدیریت خوبی را در این شهر داشته باشیم.

وی ادامه داد: بروجرد شهر خبرنگار شهید محمود صارمی است که روز خبرنگار را به نام این شهید در کشور نامگذاری شد.

معاون استاندار لرستان یادآور شد: باید در مسیر بزرگان بروجرد حرکت کنیم، این شهرستان روزگاری قطب صنعت استان و کشور بوده ولی اکنون چرخ بسیاری از صنایع بروجرد به کندی می چرخد.

خجسته پورافزود: کارگران شهرداری با مشکلات حقوق معوقه دست و پنجه نرم می کنند که باید با مدیریت قوی این مشکلات حل و فصل شود.

وی گفت: سال آینده انتخابات در کشور برگزار می شود که آرامش سیاسی از الزامات ضروریات این واقع مهم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار لرستان تاکید کرد: باید با قراری آرامش سیاسی انتخاباتی سالم را برگزار کنیم.

به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات رضا آریایی سرپرست سابق فرمانداری بروجرد تقدیر و عبدالرحیم رحیمی به عنوان معاون استاندار لرستان و فرماندار جدید این شهرستان منصوب شد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close