لرستان

مدارس برخی مناطق لرستان تعطیل شد

روزهای بروجرد- آموزش و پرورش لرستان در پی بارش های شدید باران برخی مدارس در این استان را برای روز سه شنبه تعطیل اعلام کرد.

به گزارش ایرنا رضا زینی وند مقدم مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اعلام این خبر افزود: مدارس نوبت صبح شهر خرم آباد در نواحی یک و ۲ در روز سه‌شنبه تعطیل هستند. تمام مدارس نوبت صبح و عصرمنطقه ‘کاکاوند’ به غیر از مدارس شهر ‘هفت چشمه’ نیز در این روز تعطیل می باشد.

وی اظهار داشت: همچنین تمام مدارس نوبت صبح منطقه قلایی و بسطام شهرستان سلسله نیز تعطیل اعلام می شود.

وی بیان کرد:به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر و قطعی برخی راه های ارتباطی، تمامی مدارس نوبت صبح روستایی آموزش و پرورش نورآباد و همچنین مدارس نوبت صبح ابتدایی و متوسطه اول شهری نورآباد در روز سه شنبه تعطیل است.

زینی وند مقدم ادامه داد:در منطقه طرهان نیز تمام مدارس نوبت صبح این منطقه تعطیل اعلام شده است.

فرماندار پلدختر نیز گفت: مدارس سطح این شهرستان به خاطر شدت بارش ها روز سه شنبه در نوبت صبح تعطیل است.

نعمت الله دستیاری اظهار داشت: به علت شدت بارندگی های اخیر ستاد بحران شهرستان پلدختر با توجه به گزارش های هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها تصمیم به تعطیل شدن مدارس نوبت صبح روز سه شنبه ۹ بهمن ماه جاری در این شهرستان گرفت.

وی افزود:بر این اساس مدارس پلدختر در مقاطع تحصیلی پیش دبستانی ، دبستان و متوسطه اول و دوم در نوبت صبح امروز تعطیل شد.

همچنین بنابر مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری لرستان هرگونه تصمیم مبنی بر تعطیلی مدارس منوط به پیشنهاد آموزش و پرورش و اعلام نظر نهایی فرمانداران است که به محض تصمیم گیری، اخبار تعطیلی مدارس توسط اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان اطلاع رسانی می شود.

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close