اخبار بروجرد

متن و حاشیه یک انتصاب/ازغیبت نمایندگان تا بی‌توجهی به افکار عمومی

روزهای بروجرد- فرماندار جدید بروجرد در حالی امروز معارفه شد که افکار عمومی با تشکیل کمپین‌های مردمی، مخالفت خود را با این انتصاب اعلام کرده بودند.

به گزارش مهر، روز شنبه در حالی معارفه ششمین فرماندار بروجرد در طول خدمت دولت تدبیر و امید در فرمانداری ویژه بروجرد برگزار شد که «سید موسی خادمی» استاندار لرستان به عنوان مدیریت ارشد استان، نمایندگان مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بروجرد و … در این مراسم حضور نداشتند تا این غیبت مسئولان و نمایندگان قابل تامل باشد.

حمایت افکار عمومی، رسانه ها و گروه‌های سیاسی از فرماندار سابق بروجرد

فرماندار جدید بروجرد در همان بدو ورود خود به فرمانداری ویژه شهرستان با حضور اعتراض آمیز کارکنان شهرداری بروجرد مبنی بر عدم پرداخت حقوق معوقه آنها در هشت ماه سال گذشته مواجه شد، تا این امر نشان دهد که فرماندار جدید در این شهرستان کار سختی را پیش رو خواهد داشت و باید دید که از پس این مسئولیت برخواهد آمد، یا نه!

انتصاب «عبدالرحیم رحیمی» فرماندار گچساران از سوی استاندار لرستان به عنوان فرماندار بروجرد علی رغم مخالفت های مردم، فعالان سیاسی و اجتماعی، احزاب و گروه های بروجرد نکات پنهان و آشکاری دارد که استاندار لرستان باید در وقت مقتضی پاسخگوی افکار عمومی بروجرد باشد.

رضا آریایی: در حق مردم کم‌فروشی نکردم

رضا آریایی فرماندار سابق بروجرد در این مراسم، اظهار داشت، سرباز جمهوری اسلامی ایران هستم و هر کجا برای خدمت حکم بنده صادر شود آنجا ادامه خدمت خواهم داد.

وی گفت: در طول مدتی که به عنوان فرماندار بروجرد خدمت کرده ام خوشحالم استقلال خود را حفظ کردم و در حق مردم کم فروشی نکردم.

فرماندار بروجرد خاطر نشان کرد: اهل رسانه ای کردن موضوعات و فعالیت هایی که انجام می دادم نبودم و اعتقاد دارم باید برای مردم کار کرد.

آریایی افزود: خود را سرباز ولایت می دانم که حاصل خون هزاران رزمنده و جانباز است و امید است در هر سمتی که هستیم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای نظام و مردم باشیم.

معاون استاندار: قلبا به جابجایی فرماندار بروجرد راضی نبودیم

خجسته پور معاون سیاسی و اجتماعی لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: طی ماههای اخیر حرف های زیادی در فضای مجازی و حقیقی شنیدیم و قلبا به جابجایی فرماندار بروجرد راضی نبودیم.

وی با بیان اینکه در طول دولت تدبیر و امید ششمین فرماندار بروجرد معارفه می شود، افزود: بروجرد تنها شهرستانی است که ششمین فرماندار را در طول دولت تدبیر و امید تجربه می کند که انتظار می رود هم مردم و هم مسئولین دست به دست هم داده و برای تثبیت مدیریت شهرستان تلاش کنند.

معاون استاندار لرستان، تاکید کرد: یکی از وظایف و اولویت های اصلی دستگاه حاکمیتی برقراری امنیت است که انتظار داریم این مهم به درستی انجام شود.

خجسته پور، گفت: آرامش سیاسی از نیازهای ضروری بروجرد است که انتظار داریم ضمن ارتباط گیری با نمایندگان مجلس و احزاب سیاسی در زمینه برقراری آرامش سیاسی تلاش شود.

وی، ادامه داد: به طور قطع خیر مردم بروجرد در این اتفاقی است که امروز رخ داد و تقدیر الهی بر این بوده که آقای آریایی جایگاه خود را به فرماندار جدید واگذار کند.

سخنان فرماندار جدید در رابطه با انتخابات آینده!

رحیمی فرماندار جدید بروجرد نیز در این مراسم بیان اینکه بروجرد شهر غنی مذهبی و فرهنگی است، اظهارداشت: امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زمان شناسایی نقاط ضعف و قوت جامعه است و مردم شعار نمی خواهند بلکه از مسئولین عمل می خواهند.

وی، افزود: امید است در کنار مسئولان و مردم بروجرد مشکلات را بر طرف کنیم.

فرماندار جدید بروجرد، با بیان اینکه باید مسائل جانبی در بروجرد را کنار گذاشت، ادامه داد: اختلاف سلیقه در همه جا وجود دارد و انتخابات پیش روی سال آینده را داریم که اعتقاد دارم انتخابات برگزار می شود تا مردم بهتر بتوانند انتخاب کنند.

رحیمی، افزود: به همه سلایق احترام می گذارم و اعتقاد دارم انتخابات برای رای گیری از مردم برگزار می شود.

وی، تصریح کرد: خط قرمز ما ولایت، رهبری، انقلاب و مردم است و علی رغم داشته های بروجرد به مشکلات آن هم واقف هستیم.

فرماندار بروجرد، ادامه داد: هر شهری به تناسب جمعیتش انتظاراتی دارد که ما هم تلاش می کنیم مشکلات کارکنان شهرداری هم برطرف شود چرا که رضایت مردم در اولویت کار است.

به هرروی، رضا آریایی فرماندار سابق بروجرد با وجود همه حمایت های مردمی که داشت امروز تودیع شد و حالا افکار عمومی در میان نارضایتی که از عدم توجه به خواسته های آن ها پابرجا است، منتظرند تا ببینند فرماندار جدید بروجرد می تواند اوضاع این شهرستان را سامان دهد.

تگ ها

مقالات مشابه

1 thought on “متن و حاشیه یک انتصاب/ازغیبت نمایندگان تا بی‌توجهی به افکار عمومی”

  1. سلام

    خجسته پور معاون سیاسی و اجتماعی لرستان :

    ” قلبا به جابجایی فرماندار بروجرد راضی نبودیم.”
    خب مردم هم راضی نبودند پس چرا عوض کردید کی فشار اورد ؟؟؟

    “وی با بیان اینکه در طول دولت تدبیر و امید ششمین فرماندار بروجرد معارفه می شود ”
    شما عوض کردید دیگه مردم که عوض نکردند

    ” انتظار می رود هم مردم و هم مسئولین دست به دست هم داده و برای تثبیت مدیریت شهرستان تلاش کنند.”
    میشه بفرمائید مردم چکار کنند مردم تلاش کردند فرماندار بمونه شما حکم نزدید

    “وی، ادامه داد: به طور قطع خیر مردم بروجرد در این اتفاقی است که امروز رخ داد”
    پیشگویی نکنید فقط خدا می دونه ، ان شاء الله همینطورباشه

    میشه یکی این جملات را برای من توضیح بدید واقعا من بی سوادم آیا؟؟؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close