اخبار بروجرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد: مشکل کارگران شهرداری بروجرد حل شود/ دستگاه‌های اجرایی بدهی خود به این نهاد را تسویه کنند

روزهای بروجرد- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری هر چه سریعتر مشکل کارگران شهرداری بروجرد را حل کنند.

به گزارش فارس، مجید سوری در جلسه هماهنگی برگزاری دهه فجر در این شهرستان اظهار کرد: مشکلات کارگران شهرداری ظرف چند روز آینده حل شود.

وی خطاب به اعضای شورا و مدیران شهرداری بروجرد عنوان کرد: نگذارید کار به جایی برسد که نیاز به دخالت امام جمعه و فرماندار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: در شرایطی که شهرداری در شرایط بسیار بدی به سر می‎برد، دستگاه‌های اجرایی بدهی خود به این نهاد را تسویه و آن را در پرداخت حقوق کارگران کمک کنند.

سوری با اشاره به تجمع تعدادی از نیروهای شهرداری بروجرد طی روزهای اخیر تاکید کرد: مشکلات کارگران ظرف چند روز آینده حل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مدیران ادارات در ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب عملکرد کاری دستگاه خود را اطلاع‌رسانی کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تاکید کرد: مدیران در این ایام با حضور در مساجد و در قالب میز خدمت خدمات مورد نیاز را به شهروندان ارائه و به خواسته‌های آنان رسیدگی کنند.

سوری از برگزاری برنامه‎های متعدد و متنوع فرهنگی در دهه فجر خبر و ادامه داد: اعزام تیم‌های امدادی، درمانی و بهداشتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و تجلیل از نخبگان بخش‌هایی از این برنامه‌ها است.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های سیاسی و روشنگری، همایش پیاده‌روی خانوادگی، حضور مدیران در محلات و منازل محرومان از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان بروجرد است.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close