اخبار بروجردویژه ها

فرماندار بروجرد: سهم اعتباری بروجرد از سال ۹۶ تنها ۷ میلیارد تومان بود

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: سال گذشته در مجموع ۱۷ میلیارد تومان اعتبارات دولتی به بروجرد اختصاص یافته که تنها ۴۲ درصد یعنی حدود ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داشته است.

به گزارش فارس، عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان اظهار کرد: با توجه به نقش آموزش‌وپرورش در توسعه کشور همه اقشار جامعه در آن سهیم و شریک هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مصوبات بدون داشتن ضمانت اجرایی نتیجه‌ای ندارند، عنوان کرد: از سویی تا مصوبات پیشین به نتیجه نرسیده‌اند، به دنبال مصوبات جدید نمی‌رویم.

رحیمی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ضروری است مدیران خود در جلسات حضور داشته باشند و یا اینکه نمایندگان آن‌ها با اختیارات تام به جلسه بیایند.

وی تأکید کرد: در شرایطی که به گفته مسؤولان ۶۰ درصد مدارس بروجرد به تعمیر و بازسازی نیاز دارند، باید از همه توان و ظرفیت برای جذب اعتبارات دولتی و خیرین مدرسه‌ساز برای مدارس استفاده کرد.

فرماندار بروجرد در ادامه با اندک خواندن اعتبارات این شهرستان گفت: سال گذشته در مجموع ۱۷ میلیارد تومان اعتبارات دولتی به بروجرد اختصاص یافته که تنها ۴۲ درصد یعنی حدود ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داشته است.

رحیمی ادامه داد: اگر تنها به اعتبارات شهرستانی و تملک دارایی‌ها دل ببندیم نمی‌شود کارها را به جلو برد، بنابراین باید به دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم.

وی در ادامه به موضوع احداث اردوگاه دانش‌آموزی در بروجرد ورود و تأکید کرد: اگر قرار است اردوگاه جدیدی احداث شود، باید همه جوانب کار در نظر گرفته شده اردوگاهی احداث شود که در افق بلندمدت جوابگوی نیاز شهرستان و شهرهای هم‌جوار باشد.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close