اخبار بروجردویژه ها

رحیمی: بروجرد با اعتبارات اندک به جایی نمی‌رسد/ادارات شهرستان حالت ناامیدی در آن‎ها دیده می‎شود، این وضعیت را نمی‌پذیرم

روزهای بروجرد- فرماندار بروجرد گفت: بروجرد با تخصیص اعتبارات اندک شهرستانی به جایی نمی‎رسد.

به گزارش فارس، عبدالرحیم رحیمی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: این شهرستان با استفاده از اعتبارات اندک ۱۵ یا ۱۷ میلیاردی شهرستانی به جایی نمی‎رسد، باید به دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم.

 وی ابتدا در تذکر به مدیران از آن‌ها خواست سر موقع در جلسات حضار شوند و خاطرنشان کرد: مدیری که پس از من بیاید را به جلسه راه نمی‎دهم.

فرماندار بروجرد اظهار کرد: با احترام به معاونان، مدیران ادارات باید رأسا در جلسات فرمانداری شرکت کرده و حضور یابند، از طرفی روسای دستگاه‎های اجرایی نباید هیچ جلسه شهرستانی را بر جلسه فرماندار ترجیح دهند.

رحیمی بیان کرد: درصورتیکه مدیری فردی را به عنوان جانشین خود به جلسات فرمانداری می‎فرستد، او باید تام‌الاختیار بوده و تصمیم‌گیری درباره مسائل مختلف را به مطرح کردن با مدیر موکول نکند.

وی ادامه داد: مدیری که مسؤولیت پذیرفته نباید خود را مقید زمان آمدن و رفتن در ساعت اداری بداند، بلکه برای او خستگی و وقت کاری معنا ندارد.

فرماندار بروجرد افزود: پذیرفتنی نیست که مدیرکل برای مدیر اداره‎ شهرستانی تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف کند، از سویی نمی‌پذیرم که اداره‌ای سرپرست داشته باشد، بنابراین مدیران‌کل اگر عملکرد مدیر شهرستانی را قبول ندارند، او را برکنار کنند و اگر خوب کار می‎کند، حکم مدیریت او را بزنند.

رحیمی با اعتقاد به به استفاده از سیستم تنبیه و تشویق برای مدیران تاکید کرد: روسای ادارات مدیریت جهادی داشته و با برنامه‌ریزی دقیق و منظم اداره امور را در پیش بگیرند.

وی تاکید کرد: ادارات این شهرستان فشل بوده و گویی حالت ناامیدی در آن‎ها دیده می‎شود، اما این وضعیت را نمی‌پذیرم و بنابراین مدیران باید برای بهبود اوضاع شبانه‌روز تلاش کنند.

فرماندار بروجرد همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی بروجرد خواست لیستی از اولویت‌های کاری اداره خود را تهیه کنند، تا به دنبال تامین اعتبار برای این شهرستان و اجرای اولویت‌های تعیین شده باشیم.

رحیمی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: فصل بودجه است، باید از ظرفیت نمایندگان استفاده کرده و به دنبال جذب بودجه برای شهرستان بروجرد بود، با اعتبارات ۱۷ و ۱۵ میلیارد تومانی شهرستانی که نمی‎شود کار انجام داد باید به دنبال جذب اعتبار ملی باشیم.

وی تاکید کرد: وضعیت بروجرد باید به مراتب بهتر از شرایط کنونی بوده و به شهرستان اول استان لرستان تبدیل شود، برای این منظور مدیران باید تلاش مضاعف داشته باشند.

فرماندار بروجرد در ادامه با اشاره به مشکلات شهرداری و کارگران این نهاد تصریح کرد: ادارات و نهادهای بدهکار به شهرداری باید با پرداخت دیون خود به رفع مشکلات آن کمکم کنند.

رحیمی عنوان کرد: بخش قابل توجهی از منابع درآمدی شهرداری بروجرد از محل وصول عوارض تامین می‎شود، البته متأسفانه این نهاد منابع درآمدی پایداری ندارد و بنابراین برای رفع کامل مشکلات باید به این سمت حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن چهل‎سالگی انقلاب بیان کرد: مدیران ادارات در این ایام به مقایسه‎ای از خدمات ارائه شده توسط دستگاه اجرایی خود پیش و پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای مردم بازگو کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close