اخبار بروجرد

شهرداری بروجرد ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد

روزهای بروجرد- رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: شهرداری بروجرد قریب به ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

به گزارش فارس، موسی نیکوکار در آئین تکریم و معارفه شهردار این شهر اظهار کرد: شهرداری بروجرد هم اکنون قریب به ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد.

وی با تأکید بر اینکه همه اعضای شورای شهر شهردار جدید را در انجام وظایفش یاری می‌کنند، عنوان کرد: از سویی انتظار می‌رود جافری با افزایش درآمد، کاهش هزینه‌ها و ساماندهی نیروی انسانی در جهت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در شهرداری گام بردارد.

رئیس شورای شهر بروجرد همچنین از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در تعامل با شورا و شهرداری مدیریت واحد شهری را در بروجرد پیاده کنند.

نیکوکار در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حقوق معوق نیروهای شهرداری اشاره و تأکید کرد: از ابتدای عمر ۱۷ ماهه کاری شورای پنجم بروجرد هر ماه یک حقوق به نیروهای شهرداری پرداخت شده است.

نیکوکار تصریح کرد: حقوق معوق نیروهای شهرداری بروجرد مربوط به ادوار گذشته است.

وی ادامه داد: در عمر شورای پنجم ۲۵۰ نفر از نیروهای شهرداری بازنشسته شده‌اند که ۵ میلیارد از مجموع ۸ میلیارد تومان حق سنوات این نیروها پرداخت شده است.

رئیس شورای شهر بروجرد افزود: همچنین ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بابت سهم ۴ درصد مشاغل سخت و زیان‌آور ۵۰ نیروی شهرداری پرداخت شده است.

نیکوکار اظهار کرد: از ابتدای فعالیت شورای پنجم شهر بروجرد ماهیانه ۶۰۰ میلیون تومان بایت اقساط تسهیلاتی که در گذشته دریافت شده، پرداخت می‌شود.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close