اخبار بروجرد

دهه فجر ۷۳ طرح در بروجرد به بهره برداری می رسد

روزهای بروجرد- معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۷۳ طرح با اعتباری بیش از ۳۸۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی در دیدار اعضای شورای اداری بروجرد با امام جمعه این شهرستان که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد، افزود: این طرح ها در حوزه های مختلف کشاورزی، اقتصادی و صنعتی کلنگ زنی و بهره برداری می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز سالروز خروج باطل و جایگزینی حق در ایران است، اظهارداشت: امام خمینی (ره) انقلابی را بنا نهاد که بنیان ۲ هزار و ۵۰۰ ساله پهلوی را سرنگون کرد.

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد بیان کرد: این انقلاب به برکت خون هزاران شهید، جانباز و آزاده به دست آمده است، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگران هستیم و نباید اجازه دهیم خون شهیدان پایمال شود.

رحیمی با تاکید براینکه باید راه شهدا را به صورت عملی ادامه دهیم، اضافه کرد: ملت ایران از مسئولان کار می خواهند مدیران نیز باید با کارهایمان ثابت کنیم که دنباله رو راه شهدا هستیم.

وی ادامه داد: دشمنان همواره به دنبال ایجاد مانع در راه انقلاب و برهم زدن وحدت در کشور هستند و تنها چیزی که نیز ممکن است شکاف ایجاد کند از دست دادن وحدت و اتحاد ملت است.

فرماندار بروجرد گفت: دشمن در چهل سال گذشته با همه توطئه ها، فشارها و تحریم ها نتوانست جلوی حرکت رو به رشد ملت ایران را بگیرد.

رحیمی افزود: باید راه امام خمینی(ره) را ادامه دهیم، این مسیر با خدمت صادقانه به مردم همواره طی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت موجود مطلوب بروجرد نیست، بیان کرد: در گذشته اقدامات زیر ساختی و پایه ای انجام نشده براین اساس باید با برنامه ریزی مدون در راستای خدمت به مردم گام برداشته شود.

معاون استاندار لرستان اضافه کرد: مدیران باید برای کارها برنامه ریزی داشته باشند تا زمینه اعتماد عمومی را فراهم کنند.

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close