اخبار بروجرد

عملیات عمرانی نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان بروجرد در حال انجام است

روزهای بروجرد- نماینده بروجرد در مجلس گفت: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با  معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت که در این دیدار پیرامون حل مشکل بوجود آمده در مسیر ساخت زیر گذر دام شهرستان بروجرد و دیگر مطالبات شهرستان در حوزه گازرسانی پرداخته شد و دستور لازم برای رفع این مشکل صادر شد.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده و عنایت اداره کل و اداره برق شهرستان بروجرد روشناسی معبر ورودی روستای زرشکه اجرایی و به بهره برداری رسید همچنین  عملیات عمرانی نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان بروجرد هم با تزریق اعتبار در حال انجام است.

او افزود: در روزهای اخیر دیدار و گفت و گویی با  معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفت که در این دیدار پیرامون حل مشکل بوجود آمده در مسیر ساخت زیر گذر دام شهرستان بروجرد و دیگر مطالبات شهرستان در حوزه گازرسانی پرداخته شد و دستور لازم برای رفع این مشکل صادر شد.

نماینده بروجرد در مجلس عنوان کرد: بازدیدی هم از منطقه آبسرده و دیدار با پرسنل زحمتکش اورژانس مستقر در این منطقه صورت پذیرفت که تاسیس این پایگاه اورژانس که از مطالبات دیرینه منطقه بوده است با پیگیری های  انجام شده و عنایت ویژه دانشگاه علوم پزشکی محقق شد.

این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین بازدیدی  به همراه مدیر شرکت شهرک های صنعتی شهرستان بروجرد از کارخانه تفلن اسبیکو در راستای رفع موانع تولید و اجرای طرح توسعه این واحد تولیدی صورت پذیرفت و مقرر شد پیگیری های لازم در جهت حل مشکلات اینت مجموعه انجام گیرد.

 

تگ ها

مقالات مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این مطلب هم پیشنهاد میشود

Close
Close